Топменеджерка назвала помилку кандидатів на співбесідах, яка є справжнім «червоним прапорцем»
Топменеджерка назвала помилку кандидатів на співбесідах, яка є справжнім «червоним прапорцем»

Топменеджерка назвала помилку кандидатів на співбесідах, яка є справжнім «червоним прапорцем»

Для того, щоб успішно пройти співбесіду, кандидат має давати вдалі відповіді на питання інтервʼюера. Та для цього є ще одна важлива умова – вміння слухати, каже топменеджерка Vimeo.

співбесіда, блокнот з папірцем, жінка в окулярах на синьому фоніНазвана помилка, яка може зіпсувати враження компанії про кандидата на роботу. Фото: depositphotos, LinkedIn / gillianmunson

За словами фінансової директорки сервісу Vimeo Джилліан Мансон, нездатність дослухатися до поставленого питання та некоректні відповіді є головною проблемою, яку вона помічає в кандидатах.

«Іноді люди так поспішають розпочати розмову, що неуважно слухають запитання й не відповідають на нього», – поділилася вона з CNBC.

Навіть у випадках, коли кандидат намагається обійти питання, на яке він не хоче відповідати прямо, важливо визнати, що запитання є, і пов’язати з ним свою відповідь.

Читайте також: Котики, меми та ШІ. Рекрутери Petcube, ЕРАМ і не тільки про незвичні CV та співбесіди

Крім цього, щоб переконатися в тому, що кандидат уважно слухає, вона ставить йому ще й інше питання «Якби я могла гіпотетично поговорити з вашим останнім босом і запитати його, що він думає про вас, якою була б відповідь?».

За її словами, це запитання спонукає людей розглянути свої сильні та слабкі сторони та може дати можливість продемонструвати свою щирість.

Вона шукає кандидата, який чесний із собою та знає, які навички йому варто підтягнути. Це допомагає інтервʼюеру зрозуміти краще, чи він підходить, чи ні.

Також вона любить запитувати, чому кандидат обирав попереднє місце роботи. На її думку, це допоможе краще зрозуміти, як людина ухвалює рішення.

Як стати кращим слухачем

Щоб зрозуміти, наскільки добре ви вмієте слухати, психологиня Сара Саркіс радить запитувати в колег, друзів та інших про вашу поведінку в розмові.

А також вона рекомендує практикувати рефлексивне слухання. Тобто підсумовувати сказане вашим співрозмовником і ставити відкриті запитання.

«Активне слухання – це як мати суперздібність», – сказала Саркіс. «Ви можете досягти набагато більшого, коли люди, з якими ви працюєте, відчувають, що їх бачать, чують і підтримують».

  • Нагадаємо, раніше рекрутерка ділилася досвідом співбесід у ролі кандидатки. Деякі моменти змусили понервувати навіть її.
  • Також раніше ми розповідали про карʼєрний шлях українських айтівців, які працюють в Amazon та Google.
Источник материала
loader