Не тільки одяг чи взуття: на маркетплейсі Kasta тепер можна купувати техніку від «Фокстрот»
Не тільки одяг чи взуття: на маркетплейсі Kasta тепер можна купувати техніку від «Фокстрот»

Не тільки одяг чи взуття: на маркетплейсі Kasta тепер можна купувати техніку від «Фокстрот»

Модний маркетплейс Kasta розширив лінійку товарів, яку можна замовити на платформі. Відтепер крім одягу, взуття та аксесуарів клієнти компанії можуть також купувати електроніку та побутову техніку від техноритейлера «Фокстрот».

Фото: 1 – Андрій Логвін, 2 – Depositphotos, 3 – Олексій ЗозуляМаркетплейс Kasta та техноритейлер «Фокстрот» оголосили про партнерство. Фото: 1 – Андрій Логвін, 2 – Depositphotos, 3 – Олексій Зозуля

Попри виклики війни український ритейл продовжує розвиватися та орієнтується на перспективні рішення. Партнерство компаній з двох різних ніш – ризикований крок, проте вони готові до обміну досвідом, інструментами та аудиторіями, повідомили MC.today в пресслужбі. 

Засновник і CEO Kasta Андрій Логвін зазначив, що головна мета обох ритейлерів – робити клієнтів щасливішим. Він вважає, що 14-річний досвід Kasta у створенні екосистеми для мільйонів онлайн-покупців та 30-річна експертиза «Фокстрот» в найбільш конкурентному сегменті ринку допоможе її досягти.

Читайте також: Техноритейлер «Фокстрот» долучився до програми «єВідновлення». Що можна придбати

CEO «Фокстрот» Олексій Зозуля зазначив, що для його компанії партнерство з Kasta – логічний крок в розвитку онлайн-напряму, підкріплений довірою з боку українців та розумінням їхніх потреб. 

Електроніка та побутова техніка від «Фокстрот» вже представлені на маркетплейсі Kasta. Старт продажів відбувся 13 листопада.

Читайте також: «Всі говорили – закрийся». Як Kasta стала маркетплейсом і чому це добре – засновник

Kasta – це один з найбільших в Україні fashion-маркетплейсів. Компанія з 2010 року пропонує українцям продукцію світових брендів – одяг, взуття та аксесуари. Загалом на сайті представлені приблизно 2 млн товарів від 15 тис. виробників.

«Фокстрот» – це одна з найбільших омніканальних мереж на українському ринку електроніки та побутової техніки. Перший роздрібний магазин відкрили в 1996 році у Харкові. Асортимент онлайн-точки продажів охоплює всі товарні категорії, доступні для стаціонарних магазинів.

Нагадаємо раніше співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська розповіла MC.today, як модній індустрії вдалося втриматися під час війни, як через колекції одягу дизайнери розповідають світовій спільноті про війну в Україні та про виклики, з якими стикається сьогодні галузь.

Источник материала