Лише хорошої роботи може бути замало. Експерт назвав 4 причини, чому працівника не підвищують
Лише хорошої роботи може бути замало. Експерт назвав 4 причини, чому працівника не підвищують

Лише хорошої роботи може бути замало. Експерт назвав 4 причини, чому працівника не підвищують

За час своєї роботи в рекрутингу, в Google і Doordahs, Нолан Черч багато помічав, як колеги та друзі можуть не просуватися карʼєрними сходинками. І на це було чотири причини.

працівник за компʼютером нолан черчЕксрекрутер Google Нолан Черч пояснив, чому працівника можуть не підвищувати. Фото: depositphotos, nolanchurch / X

Ексрекрутер Google, а зараз CEO FairComp, пояснив, що саме може впливати на гальмування у карʼєрі. Про це він розповів Business Insider.

Розбіжність у баченні продуктивності

Існує розбіжність між тим, як працівник бачить свою продуктивність, і як це бачить керівник. Причина – відсутність фідбеку.

Експерт пояснив, що співробітник може мати погані навички спілкування чи бути песимістом, але не знати про це. Або ж при отриманні відгуку можуть виникнути суперечки замість спроб виправити ситуацію. «Ці речі спливають на поверхню, коли приходить час підвищення, але їх важко виправити, коли ви не знаєте, що це проблема», – додав Черч.

Тож він радить запитувати в керівництва про відгуки й слухати, що вам скажуть. Також можна поставити уточнювальне запитання: «Чи можете ви допомогти мені зрозуміти розрив між тим, де я зараз, і наступним рівнем?». Так ви зможете отримати підвищення наступного разу. Після початкової розмови також уточнюйте про прогрес.

Читайте також: Кандидатка отримала роботу в Google після публікації вірусного відео. Як їй це вдалося

Компанія не має що запропонувати

Трапляються випадки, коли працівник досягає своєї вершини в компанії, тож йому просто немає куди рухатись на цьому місці.

Наприклад, коли співробітники Google досягають п’ятого чи кінцевого рівня, багато з них більше ніколи не отримають підвищення. Як правило, для них просто немає масштабнішої роботи.

У такому випадку є кілька варіантів: залишитися в компанії та розвиватися у своїй ролі чи іншій, або ж піти з компанії.

Читайте також: Менеджерка Google поділилася кар’єрними порадами, про які вона хотіла б знати у 20 років

Бюджетні обмеження чи проблеми в компанії

Якщо бізнес не йде добре, то він не має стимулу підвищувати працівників. Тож імовірність підвищення значно менша, ніж у компаніях, у яких справи йдуть краще.

Як правило, підвищення посади супроводжується підвищенням зарплати, але не всі компанії завжди можуть це забезпечити. 

«Якщо економіка зростає, але справи у вашій компанії йдуть погано, можливо, настав час пошукати іншу можливість в іншому місці. Якщо економіка падає, можете подумати про те, щоб залишитися на своїй посаді, оскільки звільнення в таких умовах може бути ризикованим», – пояснив експерт.

Адже може бути таке, що за деякий час нова компанія проводитиме скорочення, під яке ви можете потрапити.

Читайте також: Як говорити з керівництвом про підвищення зарплати – поради HR Ciklum, Jooble і не тільки

Просто хорошої роботи замало

Черч зазначив, що для отримання підвищення потрібно відстоювати свої інтереси. Так, багато хто думає, що достатньо просто добре працювати (особливо це стосується «дистанційки»), але насправді разом з цим треба розповідати про свою роботу.

Ще раніше він зрозумів, що не може просто чекати, коли менеджер помітить його роботу. Адже він має і так багато справ. Тож потрібно брати все у свої руки.

Експерт пропонує планувати зустрічі з керівником, щоб він бачив, яку цінність ви приносите компанії (це важче помітити у віддаленій роботі).

Також він радить надсилати щопʼятниці інформацію про те, що ви робили впродовж тижня, та пріоритети на наступний. А ще можна повідомляти стейкхолдерів про стан справ ще до запиту.

  • Нагадаємо, раніше Черч радив шукачам роботи не додавати рамку «open to work» у LinkedIn.
Источник материала
loader