У Транспортному управлінні Нью-Йорка відмітили, що після запровадження плати за в’їзд до «зони заторів» у січні 2025 року, середній час поїздки скоротився на 10–30%. Про це пише Gothamist.
Нове правило оплати за в’їзд у зону на південь від Центрального парку, де знаходяться Емпайр-Стейт-Білдінг, Таймс-сквер і вулиця Уолл-стріт, почало діяти з п’ятого січня 2025 року і за місяць вже помітна позитивна динаміка. Так середня тривалість поїздки через тунель Голланда у будні скоротилася на 48% за перші три тижні після запровадження плати за затори порівняно з тим самим періодом у 2024 році. Час у дорозі на Вільямсбурзькому мосту зменшився на 30%, а на Кенал-стріт, відомій заторами, – на 27%.
У Транспортному управлінні відзначили, що зменшення заторів допомогло деяким автобусам прискорити рух. Наприклад, у «Хмарочосі» висвітлювалось, як маршрут M50, який раніше їхав із середньою швидкістю 7 км/год, нарешті став рухатися швидше.
Варто додати, що на початку не всі містяни підтримали нововведення, називаючи його «тоталітаризмом». Конгресмен Майк Лоулер ще в листопаді закликав Дональда Трампа заблокувати ідею, і Трамп, як корінний житель Нью-Йорка, пообіцяв це зробити. Влада Нью-Джерсі теж намагалася зупинити проєкт, посилаючись на екологічні ризики, але суд відхилив позов. У соцмережах блогери навіть пропонували масовий саботаж – проїзд без оплати, щоб перевантажити систему камер чи засвічувати камери фіксації ліхтариками.
- #Громадський транспорт
- #Нью-Йорк
- #Транспорт
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті