![Модернізація тролейбусів для Львова по 90 тисяч євро – «Електрон» пояснив чому так дорого](https://thumbor.my.ua/pCoOZqSOP3wC0Ki3F0NyFfphWRI=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F0b5fba9bb9bbdd477626ac4cc89cb22d.jpg)
Модернізація тролейбусів для Львова по 90 тисяч євро – «Електрон» пояснив чому так дорого
![Модернізація тролейбусів для Львова по 90 тисяч євро – «Електрон» пояснив чому так дорого - Фото 1](https://thumbor.my.ua/Izi9DlfmVH9V1B30lFMEJ4Op45A=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F0b5fba9bb9bbdd477626ac4cc89cb22d.jpg)
У пресцентрі концерну «Електрон» відреагували на критику, щодо ціни їх тролейбусів з автономним живленням.
За їх словами, така модернізація за 90 тисяч євро все одно обійдеться у десять разів дешевше будівництва одного кілометра звичайної двосторонньої тролейбусної лінії.
У Львові в рамках проєкту «Модернізація громадського тролейбусного транспорту міста Львів» переобладнали десять тролейбусів, оснастивши їх акумуляторними батареями. Це коштувало 900 тисяч євро, тобто 90 тисяч євро за одиницю, що викликало критику містян.
Компанія-виробник, відповідаючи на закиди, зазначає, що для тролейбусів з автономним ходом не треба будувати нові лінії чи подовжувати маршрути, що своєю чергою економить кошти.
Для прикладу проєкт будівництва частини нової лінії вул. Городоцької до вул. Героїв УПА та реконструкцію існуючої до вул. Наукової, обійшовся в майже три мільйони євро (2 922 757, 56 євро). Саме стільки коштували три кілометри й 400 метрів нових ліній, і можна вирахувати, що ціна одного кілометри — це десь 859, 6 тисяч євро.
Окрім ціни, питання були й до заявлених 15 кілометрів на автономному живленні. На що у пресцентрі зазначили, що це визначений замовником мінімум для щорічного пробігу у 60 тисяч кілометрів причому при повній завантаженості й включеній кліматизації (електроопалення чи кондиціонування) й розрахований на час експлуатації батарей терміном не менше десять років.
Відповіли у «Електроні» й на критику щодо вартості таких акумуляторів, зазначивши, що економічний ефект від використання тролейбусів з високовольтними акумуляторами майже в сім разів більший, ніж їх вартість.
Окрім цього на захист своїх тролейбусів «Електрон» навів наступні аргументи:
- для них використовується вже наявна інфраструктура — не треба будувати нову.
- вони можуть об’їжджати ділянки, де відбулися збої в електромережі — економить час.
- вони менше навантажують тягові підстанції — а ціна однієї майже мільйон євро.
Нагадуємо, що окрім тролейбусів, «Електрон» поставив у Львів ще і трамваї.
- #Громадський транспорт
- #Львів
- #Транспорт
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
![loader](/files/images/preloader.gif)