/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F8bd3834d33cb26f715e0a14df32fba6f.jpg)
Дерев’яний паркінг під Штутґартом, який можна переобладнати на житло
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F8bd3834d33cb26f715e0a14df32fba6f.jpg)
Архітектурне бюро herrmann+bosch до Міжнародної виставки будівництва 2027 року в Штутґарті спроєктували та звели п’ятиповерховий дерев’яний паркінг на 350 машиномісць і 200 місць для велосипедів.
Конструкція дозволяє в майбутньому перетворити паркінг на житло або офіси. Рампи можна прибрати й зробити великий отвір для природного світла.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F02f3e9d6d934e221ec8552af27188d5d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F55f75fc8c6d1f51ece35f1c5dba932af.jpg)
Новий паркінг розташований у Вендлінґені, приблизно за 30 км від Штутґарта поруч із великою естакадою, залізничною станцією та колишнім промисловим районом, де в майбутньому планується житловий комплекс. Ідея зробити його деревяним з’явилася чотири роки тому.
Спільно з інженерами knippershelbig, було обрано модульну систему, що нагадує сталеві паркінги. Будівля використовує дерев’яні панелі CLT для перекриттів і клеєні дерев’яні стовпи та балки. Рампи зроблені з бетону, а сходи — зі сталевого бетону через технічні вимоги. Всього було використано 2400 м³ дерева. Паркінг розроблений як однорідна конструкція без використання комбінованих матеріалів. Усі з’єднання виконані за допомогою штифтів або гвинтів, що дозволяє легко розібрати паркінг і зібрати його в іншому місці.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fdc083371907aebbf24bf11fc3fa96dfa.jpg)
Стійкість конструкції забезпечують два сходових корпуси, закріплені в підлозі. Висота поверхів від 2,35 м дає можливість легко перетворити паркінг на житлові чи комерційні приміщення з внутрішнім двором замість рамп.
Фасад паркінгу захищає майбутнє житло від яскравих фар і цікавих поглядів завдяки прозорому профільному склу, а з боку дороги є сітка з нержавіючої сталі для рослин. Це допомагає будівлі органічно вписатися в оточення та слугувати шумозахисним бар’єром для майбутнього житлового комплексу.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F1d38b432ca63b3902ff07694f0acf5c9.jpg)
Цей проєкт став прикладом для інших паркінгів і у 2023 році був офіційно обраний для IBA’27 у Штутгарті.
Місцеві ЗМІ описують паркінг цитатою Германа Гессе: «Нам не треба намагатися утримати минуле чи копіювати його, а потрібно з відкритістю переживати нове і бути частиною цього процесу».
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fd62b7f7553a6c677179e307e7df57a0d.jpg)
Нагадуємо, комунальна компанія «Житлоінвестбуд-УКБ» навмисне не ввела в експлуатацію паркінги у своїх двох ЖК на Троєщині, аби підрядник міг на них заробляти.
- #Архітектура
- #Германія
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
