Як Revolve змінили гру в інфлюенсер-маркетингу завдяки своїм першим нагородам
Як Revolve змінили гру в інфлюенсер-маркетингу завдяки своїм першим нагородам

Як Revolve змінили гру в інфлюенсер-маркетингу завдяки своїм першим нагородам

Історія та вплив нагород для блогерів

В останні шість років нагороди для блогерів та інфлюенсерів зайняли важливе місце в світі моди та медіа. Все почалося у 2011 році, коли платформа Bloglovin, яка дозволяє читачам організовувати, читати та відкривати нові блоги, започаткувала, можливо, перші подібні нагороди. На першій церемонії нагороди “Блогер року” отримала Румі Нілі з “Fashion Toast”, тоді як Чіара Ферраньї отримала титул “Новачок року”. П’ять років по тому нагороди Bloglovin все ще проводяться щорічно під час Нью-Йоркського тижня моди. Хто б міг подумати, що ця церемонія визнання заслуг блогерів, коли модна індустрія часто ігнорувала їх, буде початком багатьох інших?

Визнання індустрією моди

Якщо Bloglovin започаткував цю тенденцію, то 2011 рік став пам’ятним і для Гаренс Доре та Скотта Шумана, які отримали премію Eugenia Sheppard Media Award CFDA. Це стало найвищим визнанням від модної індустрії для блогерів. Навіть такі журнали, як Elle, додали категорію “Блогер року” у свої нагороди Elle Style Awards, що свідчить про те, що блогери та інфлюенсери все більше вкорінювалися в моді.

Нагороди Revolve: новий рівень впливу

На початку цього місяця Revolve запустив свої перші нагороди у партнерстві з E! – розважальним кабельним і супутниковим телеканалом, відомим шоу як “Keeping Up With The Kardashians”. E! також створив серіал “Fashion Bloggers” та “ELLE México diseña” з інфлюенсером Енді Торрес у складі журі. Тому це був ідеальний тандем для Revolve. Досі нагороди для блогерів та інфлюенсерів, як правило, організовували медіа-компанії, а не бренди одягу. З нагородами #RevolveAwards, маркетинг з інфлюенсерами вийшов на новий рівень.

Маркетинг Revolve: влучна стратегія

Якщо ви ніколи не чули про Revolve раніше, це був чудовий спосіб поставити бренд на центр уваги нової аудиторії. Використання інфлюенсерів для залучення їх підписників голосувати за них стало ненав’язливим способом запросити користувачів на сайт Revolve, де вони могли ознайомитися з нагородами та компанією. Ці нагороди стали доказом того, що компанія може забезпечити 70% свого прибутку завдяки маркетингу з інфлюенсерами. Разом з ефективним зв’язками з громадськістю, медіа висвітленням і пулом обраних інфлюенсерів, Revolve вдалося створити потужну кампанію для своїх нагород.

У контексті, коли маркетинг з інфлюенсерами розвивається щодня, стратегія Revolve є однією з найрозумніших, які я бачив. Вона не обов’язково забезпечить негайний прибуток, але вона підвищить обізнаність і, мабуть, довіру серед підписників інфлюенсерів, які можуть стати майбутніми покупцями бренду. На 2015 рік Revolve заробляв $400 мільйонів доходу лише через маркетинг з інфлюенсерами.

Related Posts:

  • Найкраще з тижня моди у Нью-Йорку. Осінь-зима 2018/2019
  • 10 книжок, які має прочитати кожна жінка
  • Догляд за шкірою 25 - 30 років
  • Найкращі сукні церемонії «Золотий Глобус 2016»
Источник материала
loader