У КМДА звітують про створення безбар’єрного міського середовища, а Тимур Ткаченко стверджує, що насправді міська влада саботує встановленню наземних переходів. Що відбувається?
У КМДА звітують про створення безбар’єрного міського середовища, а Тимур Ткаченко стверджує, що насправді міська влада саботує встановленню наземних переходів. Що відбувається?

У КМДА звітують про створення безбар’єрного міського середовища, а Тимур Ткаченко стверджує, що насправді міська влада саботує встановленню наземних переходів. Що відбувається?

У КМДА звітують про створення безбар’єрного міського середовища, а Тимур Ткаченко стверджує, що насправді міська влада саботує встановленню наземних переходів. Що відбувається? - Фото 1

Дев’ятого квітня на офіційному порталі КМДА повідомили, що в Києві триває робота над створенням безбар’єрного середовища, зокрема в Шевченківському та Дарницькому районах встановили нові безбар’єрні підходи.

Однак того ж дня голова КМВА Тимур Ткаченко заявив, що міська влада саботує роботу над безбар’єрним маршрутом на Хрещатику, перешкоджаючи встановленню надземних переходів. Тобто фактично вказує, на суперечність у заявах КМДА щодо прогресу в створенні безбар’єрного середовища в столиці.

Тимур Ткаченко стверджує, що Віталій Кличко дав вказівку заблокувати відкриття наземного переходу на Хрещатику, а комунальникам поставили завдання не дозволяти його облаштування. Він вважає, що це робиться, щоб нашкодити йому особисто, хоча ці ділянки є частиною безбар’єрного маршруту, який має з’єднати столичний Майдан, військовий госпіталь і Центральний залізничний вокзал.

До ситуації приєдналась спільнота «Пасажири Києва». Вони спершу поширили заяву Тимура Ткаченка і додали, що КМДА відмовляється ставити «берлінські подушки» для сповільнення руху, але натомість встановлює заборонені згідно з ДСТУ 4123:2020 «лежачі поліцейські».

У КМДА звітують про створення безбар’єрного міського середовища, а Тимур Ткаченко стверджує, що насправді міська влада саботує встановленню наземних переходів. Що відбувається? - Фото 2

Попри те, що в інших містах України встановлюють «берлінські подушки», Київ не планує робити це у 2025 році. Ці подушки ефективно сповільнюють рух, допомагають водіям дотримуватися швидкісного режиму і бути уважними на дорозі. Вони також покращують безбар’єрність, зменшуючи швидкість транспорту, що робить вулиці більш безпечними для всіх, включаючи людей з обмеженими можливостями.

Нагадуємо, що уряд оголосив про створення безбар’єрних маршрутів у 12 містах України: Києві, Бучі, Одесі, Дніпрі, Житомирі, Кропивницькому, Львові, Рівному, Полтаві, Вінниці, Славутичі, Тернополі та селищі Опішня.

  • #безбар'єрність
  • #Київ
  • #КМДА

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader