/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F732e998335a940f17a0d58e73c2cedb3.jpg)
В Німеччині збираються популяризувати пішохідний рух на урядовому рівні
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F732e998335a940f17a0d58e73c2cedb3.jpg)
Уряд Німеччини погодив першу в історії країни стратегію пішохідної мобільності. Вона має популяризувати пішохідний рух як сталий і корисний для здоров’я спосіб пересування, пише The Progress Playbook.
Сьогодні німці здійснюють понад 20% усіх переміщень пішки — це приблизно 60 мільйонів одиниць. А якщо врахувати дорогу до зупинок чи станцій громадського транспорту, то ця частка ще вища. Проте, за прогнозами до 2040 року, кількість піших поїздок може зменшитися на 5%. Щоб не допустити цього, уряд запускає нову стратегію та готує конкретні кроки.
Міністр транспорту Фолькер Віссінг вважає, що нова стратегія допоможе містам і громадам створити зручні та безпечні умови для пішоходів. Це не тільки покращить міський простір, а й зменшить вплив транспорту на довкілля. Також вперше на рівні держави пішохідний рух визнали важливою частиною сучасної сталої мобільності.
Основні цілі стратегії:
- визнання пішохідного руху як рівноцінного виду мобільності.
- підвищення безпеки та значне зниження кількості аварій.
- покращення якості життя завдяки комфортнішим умовам для пішоходів і приємному громадському простору.
- підтримка захисту клімату й довкілля, зокрема шляхом збільшення частки пішохідних пересувань до 2030 року.
- зміцнення здоров’я населення та покращення якості життя через активну мобільність.
- забезпечення безбар’єрного доступу для всіх, особливо для маломобільних людей.
Щоб досягти цих цілей і покращити умови для пішоходів, стратегія визначає п’ять ключових напрямів дій: законодавча база, планування на місцях, фінансування та підтримка, адміністративні структури й підвищення обізнаності, а також дослідження й оцінка. Зокрема, у рамках цих напрямів пропонують створити у міських органах спеціальні підрозділи, які відповідатимуть за розвиток пішохідного руху.
Також у DVR нагадують, що пішоходи — одна з найвразливіших груп на дорогах, особливо діти, літні люди та люди з інвалідністю. Організація VCD, яка займається розвитком екологічного транспорту, вважає, що для справжніх змін потрібно створити щільну та безпечну мережу тротуарів і обмежити швидкість у містах до 30 км/год.
Нагадуємо, що Німецький підліток, який написав десять тисяч доносів, став мільйонером.
- #Німеччина
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
