Уряди повинні платити людям за поїздки на роботу на велосипеді — велоактивісти
Уряди повинні платити людям за поїздки на роботу на велосипеді — велоактивісти

Уряди повинні платити людям за поїздки на роботу на велосипеді — велоактивісти

Уряди повинні платити людям за поїздки на роботу на велосипеді — велоактивісти - Фото 1

Заохочувати людей їздити на велосипеді фінансово — це простий крок для покращення екології та здоров’я людей у світі, який шукає стійких рішень, пише Momentummag, видання, присвячене велосипедному руху в Північній Америці.

На думку велоактивістів, їзда на роботу на велосипеді — це не тільки особистий вибір, а й важливе суспільне явище. У багатьох європейських країнах існують податкові пільги для тих, хто обирає велосипед замість автомобіля. Ідея проста: замініть автомобіль на велосипед і отримуйте бонус до зарплати.

У 2022 році 29% роботодавців у Бельгії надавали своїм працівникам такі бонуси, які розраховуються за відстанню, яку працівник долає на велосипеді. Проте лише 6% працівників скористались ними, тоді як у Франції цей показник становить 18%.

З 2023 року в ряді європейських країн введено бонус 27 євроцентів за кожен кілометр поїздки на велосипеді на роботу, але не більше 40 км або десять євро на день.

У Франції роботодавці зобов’язані покривати витрати на оренду велосипедів для поїздок на роботу. Це відшкодування може бути до 100% і не оподатковується.

У Великій Британії існує популярна програма «Cycle to Work», яка допомагає працівникам купувати велосипеди та обладнання через лізинг з податковими пільгами. Працівники можуть зекономити від 32% до 47% вартості велосипеда та аксесуарів.

У Колорадо є програма, що надає знижки у майже півтори тисячі доларів на покупку е-байка, Каліфорнія також ввела подібну програму.

У Валенсії є грант для покупки велосипедів. Також подано пропозицію про необов’язкову допомогу до 360 євро для працівників, які обирають їздити на велосипеді на роботу.

У містах, таких як Сан-Франциско, Остін і Портленд, тестують або пропонують подібні програми з повернення частини коштів на покупку е-байків. Ці програми часто пропонують знижки, що дозволяє людям з невеликим доходом придбати електровелосипед.

У Канаді також є програми повернення коштів від 350 до 2000 канадських доларів, залежно від типу велосипеда та доходу. Крім того, в країні підтримується федеральна програма для е-байків.

Подібні стимули використовуються по всьому світу. Вони не тільки дають економічні переваги, але й допомагають зменшити забруднення повітря та знизити витрати на охорону здоров’я. Також велоактивісти підкреслюють, що електровелосипед також є непоганим компромісом між особистим транспортом та звичайним велосипедом.

Нагадуємо, що у центрі столиці з’явилися прокатні електровелосипеди від оператора Зелектра.

  • #Велосипед

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader