/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fa086d256c078a9afe863e26b528569be.jpg)
Лише 45 громад в Україні мають концепції розвитку велоінфраструктури
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fa086d256c078a9afe863e26b528569be.jpg)
Спільнота Bike City поділилася даними про кількість велоорієнтованих громади в Україні.
Так в країні є 1469 громад, і лише 25% з них запланували розвиток велоруху в своїх стратегіях, а 30,6% громад (449) мають документи, що визначають розвиток велоінфраструктури.
Тобто, менше третини громад країни зацікавлені в розвитку хорошої велоінфраструктури.
Найбільша кількість велоорієнтованих громад є у Львівській, Івано-Франківській і Полтавській областях.
Разом з тим лише у 45 громад є власні концепції розвитку велоінфраструктури. Лідери за кількістю таких концепцій: Київська, Полтавська та Чернігівська області.
А у 14 є свої затверджені велоплани, а плани сталої міської мобільності мають тільки 13 громадах (0,9%).
На сьогодні документи обласного рівня, що передбачають розвиток велоруху, є лише в Київській, Закарпатській та Івано-Франківській областях.
Попри те, що ситуація далека від ідеалу, представники Міністерства розвитку громад та територій України підкреслили важливість розвитку міської мобільності та екологічного транспорту, адже велосипедна інфраструктура є частиною європейської стратегії та повинна інтегруватися в плани сталого розвитку міст.
Щоб покращити обізнаність українців у перевагах велоруху, у Національному транспортному університеті відбулася презентація першого в Україні навчального курсу «Планування та організація велосипедної мобільності».
Так нагадуємо, що цей курс створили разом з U-Cycle і проєктною командою Bike City consulting, щоб підготувати спеціалістів для планування велосипедних доріг та організації безпечного велоруху в містах і регіонах.
- #асоціація велосипедистів києва
- #велорух
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
