В Україні запускають першу маркетингову премію для ТРЦ. Триває реєстрація участників
В Україні запускають першу маркетингову премію для ТРЦ. Триває реєстрація участників

В Україні запускають першу маркетингову премію для ТРЦ. Триває реєстрація участників

В Україні запускають першу маркетингову премію для ТРЦ. Триває реєстрація участників - Фото 1

Українська Рада Торгових Центрів (Ukrainian Council of Shopping Centers) запустила перший в країні спеціалізований маркетинг-конкурс для ТРЦ – UCSC MRKTNG AWARDS.

Реєстрація на професійну премію триває з першого липня по 14 вересня 2025 року.

У листопаді учасники, журі та всі охочі представники галузі зустрінуться на офлайн-нагородженні у столиці.

«Ми створили UCSC MRKTNG AWARDS, щоб вперше на професійному рівні відзначити найкращі маркетингові проєкти торгових центрів в Україні. У цій індустрії давно працюють креативні, сильні команди, але їхня робота часто залишається за кадром.

Ця премія — спосіб показати, хто формує стандарти ринку, хто задає тренди, хто продовжує інвестувати у розвиток навіть у складні часи», — коментує Максим Гаврюшин, голова УРТЦ (UCSC).

До участі в цьогорічній премії допускаються рекламні кампанії, що проходили в період з першого березня 2022 року до 30 травня 2025 року, а змагатимуться учасники у чотирьох номінаціях:

  • Corporate Social Responsibility – найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
  • Tactical Activation – найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
  • Best Social Media Campaign – найкраща кампанія в соціальних мережах
  • Creative of the Year – найкращий візуальний креатив року

Кожен український девелопер може представити свої кейси на міжнародному рівні та позмагатися за першість. 

Для цього необхідно обрати номінацію і подати заявку з відповідним проєктом.

У ній треба зазанчити історію рекламної-кампанії, показати вимірювані результати, підкріпітити візуали та медіа-матеріали.

Кількість поданих заявок необмежена, а участь повністю безкоштовна.

У складі журі будуть провідні українські та міжнародні експерти з маркетингу. Серед них СЕО та маркетинг-директори провідних компаній, а саме: 

Nepi-Rockcastle (Європа), AL Marketing (Великобританія), Apsys (Польща), Multi (Франція), Sonae Sierra (Португалія), MK Illumination (Австрія), Anista & Partners (Австрія), представники міжнародної премії SOLAL Awards та українськів фахівці з Promodo, Netpeak, Slupsky Event Management та інших.

«Ми свідомо формували журі UCSC MRKTNG AWARDS так, щоб гарантувати максимальну неупередженість. У складі – насамперед професіонали маркетингу, а не девелопери чи керівники ТРЦ. Це важливо, щоб оцінка була фаховою, чесною і зосередженою на ідеях, реалізаціях та креативі», — підкреслює голова УРТЦ (UCSC) Максим Гаврюшин.

Заявки проходять кілька раундів оцінювання, за необхідності проводиться ревізія матеріалів або перекласифікація. Весь процес подання заявок та оцінювання контролюються консалтинговими фірмами – Arzinger та Baker Tilly.

  • #конкурс

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader