/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F25b5afd7eb9ae794482d5757c37b387c.jpg)
В Україні запускають першу маркетингову премію для ТРЦ. Триває реєстрація участників
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F25b5afd7eb9ae794482d5757c37b387c.jpg)
Українська Рада Торгових Центрів (Ukrainian Council of Shopping Centers) запустила перший в країні спеціалізований маркетинг-конкурс для ТРЦ – UCSC MRKTNG AWARDS.
Реєстрація на професійну премію триває з першого липня по 14 вересня 2025 року.
У листопаді учасники, журі та всі охочі представники галузі зустрінуться на офлайн-нагородженні у столиці.
«Ми створили UCSC MRKTNG AWARDS, щоб вперше на професійному рівні відзначити найкращі маркетингові проєкти торгових центрів в Україні. У цій індустрії давно працюють креативні, сильні команди, але їхня робота часто залишається за кадром.
Ця премія — спосіб показати, хто формує стандарти ринку, хто задає тренди, хто продовжує інвестувати у розвиток навіть у складні часи», — коментує Максим Гаврюшин, голова УРТЦ (UCSC).
До участі в цьогорічній премії допускаються рекламні кампанії, що проходили в період з першого березня 2022 року до 30 травня 2025 року, а змагатимуться учасники у чотирьох номінаціях:
- Corporate Social Responsibility – найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
- Tactical Activation – найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
- Best Social Media Campaign – найкраща кампанія в соціальних мережах
- Creative of the Year – найкращий візуальний креатив року
Кожен український девелопер може представити свої кейси на міжнародному рівні та позмагатися за першість.
Для цього необхідно обрати номінацію і подати заявку з відповідним проєктом.
У ній треба зазанчити історію рекламної-кампанії, показати вимірювані результати, підкріпітити візуали та медіа-матеріали.
Кількість поданих заявок необмежена, а участь повністю безкоштовна.
У складі журі будуть провідні українські та міжнародні експерти з маркетингу. Серед них СЕО та маркетинг-директори провідних компаній, а саме:
Nepi-Rockcastle (Європа), AL Marketing (Великобританія), Apsys (Польща), Multi (Франція), Sonae Sierra (Португалія), MK Illumination (Австрія), Anista & Partners (Австрія), представники міжнародної премії SOLAL Awards та українськів фахівці з Promodo, Netpeak, Slupsky Event Management та інших.
«Ми свідомо формували журі UCSC MRKTNG AWARDS так, щоб гарантувати максимальну неупередженість. У складі – насамперед професіонали маркетингу, а не девелопери чи керівники ТРЦ. Це важливо, щоб оцінка була фаховою, чесною і зосередженою на ідеях, реалізаціях та креативі», — підкреслює голова УРТЦ (UCSC) Максим Гаврюшин.
Заявки проходять кілька раундів оцінювання, за необхідності проводиться ревізія матеріалів або перекласифікація. Весь процес подання заявок та оцінювання контролюються консалтинговими фірмами – Arzinger та Baker Tilly.
- #конкурс
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
