«Смішний розмір штрафу проти ступеня загрози». Експерти про причини росту кількості ДТП в Україні
«Смішний розмір штрафу проти ступеня загрози». Експерти про причини росту кількості ДТП в Україні

«Смішний розмір штрафу проти ступеня загрози». Експерти про причини росту кількості ДТП в Україні

«Смішний розмір штрафу проти ступеня загрози». Експерти про причини росту кількості ДТП в Україні - Фото 1

За перші півроку в Україні сталося майже 14 тисяч ДТП, і тільки в столиці за цей період загинуло понад 70 осіб.

Віктор Загреба, голова ГО Vision Zero, зазначає, що однією з причин є «смішні» штрафи за перевищення швидкості.

Неодноразово у «Хмарочосі» підкреслювалося, що понад 80% ДТП стаються з вини водія, а головна причина смертельних ДТП – це перевищення швидкості.

На думку Віктора Загреби, голови ГО Vision Zero, ситуація з безпекою на дорогах в Україні погіршується, тоді як у розвинених країнах вона стає кращою. Причина, за його словами, у тому, що в уряді не ухвалюють потрібних рішень. Наприклад, штраф за перевищення швидкості у місті на 20 км/год зараз становить лише 340 гривень. Це мізерна сума порівняно з реальною небезпекою, яку створюють такі порушники, тоді як у Європі за подібне стягнення значно суворіші.

Наприклад, у Німеччині за перевищення швидкості на 15 км/год у місті штрафують на 40 євро, що майже дві тисячі гривень.

Ще на думку експерта в нас є проблема з тим, що немає як такого покарання за перевищення швидкості на 20 км на годину.

«Є ще одна проблема. От у населеному пункті стоїть знак, який забороняє рух зі швидкістю, що перевищує 50 кілометрів за годину. Але кожен водій вам скаже, що там можна їхати до 70 кілометрів. Або ж на трасі є знак про заборону руху зі швидкістю понад 90 кілометрів за годину. Та водії розганяються до 110 кілометрів. Чому? Тому що за порушення в межах +20 кілометрів за годину не карають. Треба врешті відійти від такої практики. Якщо на знаку вказано 50 кілометрів за годину, то це має означати 50, а не 70».

Разом з тим він підкреслює, що деякі знаки поставлені з невідомих причин. «Іноді їдеш трасою і раптом бачиш попередження про обмеження швидкості. Чому цей знак там стоїть — не відомо. Адже немає жодних факторів ризику. І таких дорожніх знаків повно. Ці обмеження швидкості насправді можна прибрати або замінити, бо ніхто на них не зважає. Через усе це в нас сформувалася культура, коли більшість водіїв воліє ігнорувати вимоги дорожніх знаків. І нічого не робиться, аби її змінити».

Інший експерт, Василь Репецький, керівник Центру адвокатського захисту травмованих та родичів загиблих у ДТП «Автопоміч», зазначає: найбільше аварій трапляється саме у п’ятницю.

Причин кілька, так водії втомлюються після робочого тижня, через що стають менш уважними й повільніше реагують. Багато хто поспішає швидше доїхати додому чи на відпочинок, тому їде агресивніше. Крім того, у п’ятницю на дорогах з’являється більше машин, адже чимало людей виїжджає за місто. Ще один ризик – це керування авто напідпитку, що також частіше буває саме наприкінці тижня.

  • #ДТП

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader