/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F1032f816780d23bee1f0df3f945ad2f2.jpg)
Як минула перша бізнес-конференція в межах Ukrainian Fashion Week про виклики модної індустрії
8 вересня в ЦУМ Київ відбулася перша бізнес-конференція «Виклики індустрії в сучасних реаліях», організована Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency. Подія стала платформою для відкритого діалогу між лідерами української fashion-індустрії з метою знайти практичні рішення та об’єднати зусилля в умовах повномасштабної війни.
«Ми всі відчули, наскільки цінно бути разом саме зараз. Конференція стала не лише простором важливого діалогу, це початок пошуку нових рішень. Адже тільки спільно ми можемо долати виклики та формувати майбутнє української моди», — поділилася Ірина Данилевська, співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week.
У трьох тематичних панелях учасники обговорили найбільш болючі виклики для індустрії моди у воєнний час. Під час панелі «Виробництво», модерованої Іриною Данилевською, Лілія Літковська (LITKOVSKA, School of Art x Craft), Тетяна Абрамова (RITO GROUP) та Єлизавета Поліч (FROLOV) зосередились на дефіциті кадрів, митних бар’єрах і безпекових питаннях, а також поділилися прикладами рішень — від внутрішніх освітніх програм до мапування виробничих потужностей. У панелі «Комунікації», яку модерувала Марія Мохова (white rabbit agency), Тетяна Парфільєва (Cher’17), Антон Єременко (Gunia Project) і Катерина Мотрич (Motrich Studio) говорили про важливість прозорості, етичної відповідальності та інклюзивності в комунікації брендів, а також про готовність до кризових сценаріїв. Завершальна панель «Маркетинг і продажі» під модерацією Варвари Зікрань (white rabbit agency) об’єднала Костянтина Путиленка (ЦУМ Київ), Наталію Кінзерську (Kachorovska) та Володимира «Будду» Рудковського («Незламні»), які обговорили ефективні канали продажів, цінову стратегію, омніканальність і практики роботи з ветеранами як частину нової етики українського рітейлу.
«Ця конференція не про виступи, а про спільну розмову. Спікери задають вектор, але далі включається весь зал. Це була жива, глибока, інколи непроста дискусія — така, яка і мала статися. Ми всі давно цього потребували», — зазначили Марія Мохова та Варвара Зікрань, засновниці white rabbit agency.
Учасники конференції сформували перші практичні орієнтири та напрями для подальшої роботи й домовилися продовжити комунікацію для реалізації спільних проєктів і рішень.
