Нова мапа велосипедної мережі Києва показує, яких маршрутів бракує
Нова мапа велосипедної мережі Києва показує, яких маршрутів бракує

Нова мапа велосипедної мережі Києва показує, яких маршрутів бракує

Нова мапа велосипедної мережі Києва показує, яких маршрутів бракує - Фото 1

Київська велоспільнота зробила мапу велосипедної мережі, де можна порівняти вже наявну інфраструктуру з планами, затвердженими в Концепції розвитку.

Нова мапа велосипедної мережі Києва показує, яких маршрутів бракує - Фото 2

Станом на сьогодні в Києві повністю не побудовано жодного з 15 запланованих у велоконцепції веломаршрутів. З іншого боку, протягом 2023-2024 років було поновлено будівництво та капітальні ремонти об’єктів та доріг. U-Cycle зазначає, що відбувається зміна пріоритетів: зміщення уваги з розвитку сталої мобільності та безбар’єрності на автомобілецентричне місто.

Нова мапа велосипедної мережі Києва показує, яких маршрутів бракує - Фото 3

Організація U-Cycle підготувала список із п’яти питань, які має вирішити столична влада для безпечнішого велосипедного руху.

1. Скасувати підвищення швидкісного ліміту до 80 км/год на тих вулицях, де він ще діє. На цих вулицях є зупинки маршрутного транспорту, незахищені тротуари, нерегульовані пішохідні переходи через примикання до цих вулиць, а також немає відокремленої велосипедної інфраструктури. Також потрібно більше вулиць у місті зі швидкісним лімітом у 30 км/год, особливо біля шкіл та дитячих садочків.

2. Розвивати зв’язну веломережу в місті та поєднувати між собою різні райони Києва, підтримувати вже наявну велоінфраструктуру в робочому стані. Наразі в Києві не добудовано жодного магістрального веломаршруту, який пов’язує центр міста з віддаленим районом. Веломаршрут «Троєщина–Центр» досі не взято на баланс міста: він зносився, потребує оновлення і добудови. Веломаршрут «Солом’янка–Центр» існує лише як проєкт, збудований лише окремими ділянками. Також просять обмежити стихійну торгівлю та паркування автомобілів на велодоріжках.

3. Організувати швидкий та безпечний проїзд велосипедистів на мостах: Подільський, Метро, Патона тощо, обладнати безпечні та зрозумілі заїзди і з’їзди. Так, наприкінці 2024 року на Подільському мосту запустили рух транспорту, однак заборонили рух пішоходів і не лише не передбачили умов для користувачів велосипедів, а й заборонили там велорух.

4. Передбачити в бюджеті-2026 і на наступні роки кошти для добудови трьох незакінчених веломаршрутів: «Троєщина – Центр», «Солом’янка – Центр», «Берестейський – Центр», а також для розробки проєктно-кошторисної документації по веломаршрутах «Виноградар – Центр» і «Теремки – Центр», бо ці райони найменш забезпечені велоінфраструктурою станом на сьогодні.

5. Призначити уповноваженого Київради з питань розвитку велосипедної інфраструктури. Йдеться не про створення нової посади чи окремого відділу, а про надання більших повноважень і контролю конкретному посадовцю в межах чинного штату. Досвід Львова і Вінниці показує дієвість цього інструменту.

  • #Велоінфраструктура
  • #Велосипед

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader