/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F193%2F37a45d16ba022bdb8a2d182bd24d8936.jpg)
Українські компанії представлять органічну та молочну продукцію на міжнародній виставці в Німеччині
Про це повідомляє Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України, передає Укрінформ.
На першому стенді буде представлено широкий асортимент органічних продуктів — від заморожених ягід, концентрованих соків та органічної молочної продукції до каш і супів миттєвого приготування, круп, пластівців, сублімованих ягід, фруктів і овочевих снеків, горіхів, дитячих сухих сніданків та повної лінійки органічних снеків: чипсів, гріссіні та хлібців.
На другому стенді компанії презентують широкий асортимент молочної продукції, зокрема: вершкове масло, згущене молоко, цільномолочну продукцію, тверді та плавлені сири, сироватку, сухе молоко, сирні снеки, дитячі молочні суміші та каші.
Зазначається, що цього року свою продукцію презентують 14 українських компаній: 7 експортерів органічної продукції та 7 - молочної.
Український молочний павільйон є одним з найбільших майданчиків за кількістю експонентів, що відкриває для вітчизняних виробників хороші можливості.
Крім того, чотири компанії з українських стендів відібрані для участі у Anuga taste Innovation Show — престижній платформі для презентації новітніх продуктів і трендів
Виставка Anuga 2025 пройде з 4 до 8 жовтня 2025 року у виставковому центрі Koelnmesse (м. Кельн, Німеччина). Щодва роки Anuga збирає тисячі виробників, імпортерів, дистриб’юторів і закупівельників з усього світу.
Національний стенд України з експортерами молочної продукції на Anuga 2025 організовано Офісом з розвитку підприємництва та експорту під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України та за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія) та Швейцарської програми просування імпорту (SIPPO), що впроваджує Швейцарська фундація технічного співробітництва з розвитку «Cвісконтакт».
Фото: freepik
