/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F9d924e39be59afe6be77947750e9f4c2.jpg)
Визнання жіночої праці: як бренд Miu Miu перетворив фартух на найгучніший тренд 2026 року
Тиждень моди в Парижі, добігає кінця, залишаючи на сам кінець одні з найочікуваніших і найцікавіших шоу, що обіцяють запропонувати нам низку гарячих тенденцій на наступний сезон. Так, серед фінальних представників події вже традиційно опинився бренд Miu Miu.
![]()
Міучча Прада вже давно звикла дивувати публіку нестандартними рішеннями: минулого сезону вона повернула до життя культові bullet bra, які колись носили Мерилін Монро, Одрі Хепберн і Мадонна. А ще раніше перетворила ультракороткі шорти-блумери, що здебільшого асоціювалися зі спідньою білизною, на повноцінний модний акцент. Тож не дивно, що цього разу очікування від шоу були особливо високими — усім кортіло дізнатися, який звичний елемент одягу дизайнерка переосмислить цього разу
І вже з перших секунд показу стало очевидно: головну роль у новій колекції зіграв фартух — на перший погляд простий, майже буденний предмет, який протягом століть супроводжував жіноче життя, а тепер перетворився на несподівано сильний модний символ.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
За словами дизайнерки, ця лінійка стала «визнанням жіночої праці».
«У світі моди ми постійно говоримо про гламур і багатих людей, але маємо пам’ятати, що життя зовсім інше, — зазначила Міучча. — Для мене фартух уособлює справжнє складне життя жінок упродовж історії — від фабрик до домашнього побуту. А ще це мій улюблений елемент одягу».
Перш ніж розпочати роботу над колекцією, креативна директорка Miu Miu вивчила світлини двох легендарних фотографок — Доротеї Ланж та Хельги Паріс. Обидві вони присвятили своє життя документуванню роботи та побутового життя жінок. І саме тому Міучча Прада поставила для себе доволі складне завдання: втілити подібне мистецтво щоденної жіночої праці, але вже за допомогою моди.
![]()
![]()
![]()
![]()
Таким чином, фартухи стали справжньою лінією, що пройшла крізь усю колекцію, — не просто деталлю, а головним символом сезону, який супроводжував майже кожен образ. Вони з’являлися у найрізноманітніших інтерпретаціях: від утилітарних і суворих до витончених та вишуканих, що робило їх водночас універсальними та глибокими. Показ розпочався з лаконічних силуетів — класичних прямих брюк і робочих курток у промисловому стилі, поверх яких фартух виглядав органічно, підкреслюючи практичне походження цієї речі.
Згодом з розвитком колекції на подіумі почали з’являлися все складніші й більш концептуальні образи: якщо спочатку це були лаконічні робочі фасони, то згодом перед глядачами постали моделі з романтичними рюшами, мереживом та зав’язками. У деяких виходах фартух одягали поверх бікіні або вовняних светрів глибоких темних відтінків, доводячи, що ця колись утилітарна річ може гармонійно співіснувати навіть із найсміливішими елементами гардероба.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
