Новий автошлях від Польщі до країн Балтії допоможе НАТО швидше прийти на допомогу
Новий автошлях від Польщі до країн Балтії допоможе НАТО швидше прийти на допомогу

Новий автошлях від Польщі до країн Балтії допоможе НАТО швидше прийти на допомогу

Новий автошлях від Польщі до країн Балтії допоможе НАТО швидше прийти на допомогу - Фото 1

20 жовтня було урочисто відкрито автодорогу Віа Балтика, що сполучає Польшу з Литвою, Латвією та Естонією, повідомляє Euronews.

Це останній відрізок європейського автомобільного маршруту Е67 між Прагою та Гельсінкі. Щойно завершена ділянка під назвою Віа Балтика довжиною 970 кілометрів пролягає між Варшавою й Таллінном. Далі до Гельсінкі йде поромна переправа.

Новий автошлях від Польщі до країн Балтії допоможе НАТО швидше прийти на допомогу - Фото 2

Дорога пролягає між Білоруссю та Калініградською областю Росії. Ця зона, відома як Сувальський коридор, вважається одним із найуразливіших місць для НАТО та потенційною ціллю російських військ: його захоплення може призвести до ізоляції країн Балтії від решти альянсу.

У разі потенційного нападу РФ на балтійські країни війська НАТО зможуть швидше дістатися новим автошляхом і надати допомогу.

«Ця дорога має подвійну функцію: вона допоможе нашій економіці та зміцнить оборонні можливості регіону», — заявив президент Польщі Кароль Навроцький.

У вересні напруження в регіоні зросло через порушення російськими дронами повітряного простору Польщі. Російські винищувачі також входили до повітряного простору Естонії.

Будівництво шосе тривало 10 років і обійшлося у понад 2,6 мільярда євро, з яких більш як третина надійшла від Євросоюзу. До литовського Каунаса простягається чотирисмугова дорога, далі вона скорочується до двох смуг, але у перспективі буде розширена.

Наразі триває будівництво 870-кілометрового залізничного маршруту, відомого як Рейл Балтика — від Таллінна до польського кордону. Перші черги планують ввести в ескплуатацію до 2030 року. Цей проєкт, який почали шість років тому, затримується через проблеми з фінансуванням: кошторис зріс із початкових 6 мільярдів євро вчетверо — до 24 мільярдів, і Єврокомісія вважає його завищеним.

  • #інфраструктура
  • #дорога
  • #Польща

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader