Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят
Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят

Ми звикли шукати свято в світлі гірлянд і золоті подарункових обгорток. А що, як справжня магія починається задовго до того, як засяє вдома ялинка? Ми пропонуємо почати відлік до свят уже сьогодні і познайомитися з першою частиною різдвяно-новорічних колекцій — одягом, посудом, предметами декору, які наділені символізмом і справді пробуджують віру в диво.

Guzema

Колекція натхненна народними казками з різних регіонів України. Кожна прикраса відтворює відомий казковий образ і виконує роль талісмана: чарівне люстро, яйце-райце, пташка-потя, сонце, зорі та місяць, які повертають у дитинство.

«Ідея народилася з бажання повернутися до казки та створити її власноруч. Навколо нас багато темряви, і хто, як не ми, подаруємо цю казку для себе і для наших дітей. Саме тому ми створили не просто прикраси, а історії, які можна носити біля серця», — коментує Валерія Гузема.

Чарівне люстро — сережки з овальними підвісами, всипаними діамантами, за образом люстра з Поділля 1850–1860 років, що «відкриває приховане». Над підвісом — пташка.

Яйце-райце — кольє-локет у формі овального яйця, натхненне казкою з Уманського повіту (1869). Усередині можна зберігати талісман — воно відкривається. На верхівці — пташка.

Потя (дівчина-пташка) — образ із казок Закарпаття, що символізує трансформацію та жіночу мудрість і вірність.

Сонце, місяць і зорі — прикраси за мотивами казок Гуцульщини про відродження, силу та порядок у світі.

Прикраси стали частиною різдвяного кампейну бренду, до якого також увійшли вітрини бутиків Guzema.

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 1

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 2

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 3

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 4

Gushka 

Бренд Gushka створює речі, у яких живе історія Карпат — від звуку веретена до аромату диму від ватри. Перша дитяча колекція бренду, презентована напередодні Різдва, — це спроба зберегти відчуття дому, тепла й турботи, трансформувавши традиційні техніки у сучасний, зручний формат для дітей.

Ґуня — серце колекції та особливий символ Карпат. Її виготовляють руками за ліжникарською технікою: з вовни, яку обережно зістригають, миють, фарбують, прядуть у нитку та тчуть, створюючи природний захист від холоду й вітру.

У такі ґуні колись закутували дітей, щоб зігріти чи захистити від гірського вітру. Gushka зберегли цю техніку, але зробили ґуню зручною для сучасного життя, щоб традиція залишалась живою.

Також до дитячої колекції увійшли вовняні жилетки та іграшки ручної роботи.

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 5

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 6

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 7

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 8

GUNIA

Відзначаючи наступний 2026 рік, що пройде під знаком Червоного Вогняного Коня, GUNIA  звертається до традиції зображення коней в українській культурі. Бренд виявляє широке залучення  цієї фігури до народного художнього набутку, від дитячих іграшок до писаних кахлів, та особливо —  оздоблення кераміки. В давнину образ коня асоціювали з сонцем: вірили, що коні везуть колісницю  з небесним світилом чи й самі є його втіленням. Ця тварина була уособленням первинної  життєствердної сили, а також — вірним другом та помічником воїнів. Втілений в декоративно ужиткових обʼєктах, кінь часто мав оберегову функцію, а також зʼявлявся в обрядах колядування.

Зображення коня у баченні бренду оформлене іронією, наївом та містичністю. В одному з сюжетів  Gunia Project звертається до образу єдинорога — міфічної істоти, що віщує щастя кожному, хто її  зустріне. Цей персонаж натхненний рідкісним розписом давньої пічної кахлі. В інших сюжетах —  кінь, підкріплений мальованим мотивом з керамічного глечика 20 ст. з села Адамівка та кахлі з  Полтавщини — везе гостей на святкування. Зображення вершників поєднані з вже знаковими для  бренду елементами наївних рушників: зорями, янголами та квітами, що перетворюються на Древо  життя у вигляді новорічної ялинки. Пані, що походить з вишитого рушника, готується зустрічати  гостей із келихом в руці. 

В колекції кераміки представлене розмаїття художніх тарілок, ємність для вина, цукорниці, чайники  й чашки з блюдцями нових форм, а маслянка та свічки переймають силует іграшки-коника. Вироби  виконані та розписані вручну у мʼякій палітрі, з яскравими акцентами та позолотою, як візуалізація  святкового настрою й оптимізму. 

Урочиста атмосфера доповнюється й лінією скляних ялинкових іграшок. Кожна — створюється та  розписується в процесі ручної роботи. Коник у формі традиційної деревʼяної іграшки, образ Марії зі  скляної ікони, сонце та янгол стають есенцією новорічної символіки — змістовним та зворушливим  подарунком, родинним спогадом чи просто улюбленим святковим атрибутом.

Прикраси підсилюють головну тему колекції. Сережки та підвіси виконані у формі коників, а також  є варіація, пари сережок, де поєднані силуети коника та підкови.

Колекція одягу нагадує про затишок і комфорт, саме тому  Gunia Project пропонує зручні вʼязані шапки, шарфи, светри-худі, кардигани й жилетки, що  прикрашені витонченим мереживом (яке можна знімати).

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 9

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 10

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 11

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 12

Fire Rabbit

Центральним об’єктом святкової колекції свічок ручної роботи обрано Коня — символ прийдешнього року. У трактуванні Fire Rabbit це не шахова фігура в прямому сенсі, а гра з її образом. Об’ємна й чітка у своїй геометрії, форма втілює ідею ходу, який уже зроблено — свідомо та впевнено. Свічка представлена у виразній палітрі: від смарагдово зеленого та глибокого синього до насиченого червоного та помаранчевого. Такий Кінь виходить за рамки звичного декоративного елемента, перетворюючись на акцентний об’єкт, що формує атмосферу простору та задає йому енергійний настрій.

Столові свічки продовжують цю концепцію через фірмову пластику Fire Rabbit: рифлення, чіткі лінії, гармонійні пропорції. Білий, зелений і червоний кольори дозволяють створити цілісний простір без перевантаження деталями. Набори по три одиниці формують основу для композицій, які легко адаптуються до будь-якого інтер’єру.

Підсвічники, представлені у чорному та білому кольорах, виконують роль структурного акценту. Вони надають світлу напрямок і темп, створюючи контраст і завершеність композиції. Завдяки ним звичайне сервіровування перетворюється на сцену зі світлом і тінню як головними елементами простору.

Fire Rabbit залишається вірним своїм принципам: екологічні матеріали, вручну створені форми, позатрендовий дизайн.

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 13

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 14

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 15

Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які повертають магію зимових свят - Фото 16


Источник материала
loader