Першу станцію метро на Виноградар завершать у 2026 році. Але метро поїде не раніше 2027-го
Першу станцію метро на Виноградар завершать у 2026 році. Але метро поїде не раніше 2027-го

Першу станцію метро на Виноградар завершать у 2026 році. Але метро поїде не раніше 2027-го

Першу станцію метро на Виноградар завершать у 2026 році. Але метро поїде не раніше 2027-го - Фото 1

Третього грудня керівник Київського метрополітену Віктор Вигівський на засіданні комісії повідомив про терміни запуску метро на Виноградар.

За його словами, метро запрацює лише після завершення будівництва двох станцій. Станцію «Мостицька» планують завершити в 2026 році, після чого продовжать роботи у тунелях та на станції «Проспект Правди», тобто метро у наступному році не запустять.

Під час засідання комісії повідомили, що у 2025 році на будівництво метро виділили майже два мільярди гривень. Компанія Autostrada працює цілодобово на п’яти майданчиках. Зараз будують станцію «Мостицька», тунелі до станції «Проспект Правди», камери відгалуження та перекладають інженерні мережі. У 2026 році на проект заплановано ще мільярд 800 гривень, за які добудують «Мостицьку» та продовжать роботи на «Проспекті Правди» і тунелях.

Нагадаємо, що восени 2025 року чинний мер Києва Віталій Кличко обіцяв, що наступного року як мінімум одна станція буде точно відкрита. А наприкінці 2024 року директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор прогнозував, що метро добудують за два з половиною роки. А за тендером, який виграла Autostrada, роботи мали б завершитися у 2026 році.

Власне спершу метро на Виноградар анонсували ще у 2018 році, а станції планували відкрити у 2020 році, але цього так і не сталося. В 2024 році аудитори виявили, що кошторис метро зріс на вісім мільярдів за час будівництва.

Нагадаємо, що власник компанії Autostrada Максим Шкіль пообіцяв весною 2026 року привезти в Київ прохідницький щит для будівництва метро на Виноградар. Він додав, що через розвалену галузь метробудування компанія змушена купувати все сама, а головна проблема зараз — брак фінансування, через що роботи йдуть повільніше.

  • #Київ
  • #метро на Виноградар
  • #Транспорт

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader