Nissan Leaf звинуватили в обмані покупців
Nissan Leaf звинуватили в обмані покупців

Nissan Leaf звинуватили в обмані покупців

Покупці виявили невідповідність рекламної інформації та реальних цифрах пробігу і часу заряду електромобіля Nissan Leaf.

За словами кількох власників Nissan LEAF, компанія нібито зробила помилкові заявки про час зарядки і дальності дії автомобіля.

У свою чергу, це привернуло увагу Органу за стандартами реклами - саморегулівною організацією рекламної індустрії в Сполученому Королівстві.

Про це повідомляє BBC.

В Англії з моменту запуску реклами було продано більше 2 600 електрокарів Nissan LEAF.

Видання "What a Car" назвало його "Електричним автомобілем року" в 2018 році.

Але виявилося, самі клієнти розчаровані продуктом і навіть заявляють, що їх ошукали.

У рекламній компанії, запущеної в минулому році виробника заявляв, що електрокар може зарядитися на 80% за 40 хвилин від зарядної станції швидкої і при спокійній їзді.

Поки англійці не вирушили до поїздки на своїх LEAF і заряджалися від домашньої розетки і один раз десь на виїзді, претензій не виникало.

Один з власників Джон Уэйтли зробив на своєму електромобілі поїздку на 480 кілометрів, а якої з'ясувалося, що Nissan LEAF при вторинному підключенні до швидкої зарядки вимагає очікування більш ніж дві години, щоб підживити акумулятор на 80%.

"Якщо б Nissan на своєму ресурсі вказував реально на що здатний електрокар, то я був би спокійний, але вони мене реально обдурили, обіцяючи підзарядку протягом 40-60 хвилин", - сказав він BBC.

У компанії відповіли, що варіант швидкої зарядки спрацьовує лише один раз, то чого не знають покупці.

Виданню представники виробника повідомили, що зарядка може займати більше часу, ніж розповідається в рекламі, і це буде залежати від багатьох факторів.

"Зовнішня температура навколишнього середовища і то як ви вели автомобіль до цього може вплинути на час підзарядки",- сказав директор електромобілів Nissan Europe Гарет Дансмор.

Він зазначив, що акумулятор автоматично уповільнює заряд, аби зберегти довговічність, і щоб не перегріватися.

Крім того, саме зарядний пристрій може бути не якісним.

Він також зазначив, що все це описано в керівництві користування.

Обурення викликало і невідповідність заявленого запасу ходу електрокара, яке в брошурах складає 370 км, а в реальності машина може проїхати тільки 250 кілометрів.

А це вже подвійний обман покупця.

У Nissan відзначили, що початкова цифра в 370 км - показник офіційних вимірювань по циклу NEDC (Новому європейському водійського циклу).

Однак, останнім часом виробники звертаються до відповідності новим більш реальним показникам WLTP (Всесвітня гармонізована процедура випробувань легкових автомобілів), де Nissan LEAF досягає діапазону в 270 км.

Це компрометує компанію Nissan.

незважаючи на те, що LEAF залишається одним з кращих електрокарів, доступних сьогодні на ринку.

Источник материала
loader
loader