Білоруський ринок закриють для російського автомобілебудування, залишивши тільки вантажівки Кам.
В якості причини повідомляють про те, що товари, випущені в Російській федерації, складаються в основному з імпортних автозапчастин і не проходять за нормами локалізації, передбаченими у рішенні ЄАЕС №72 від 2014 року, яке набуло чинності 1 липня 2018 року.
У свій час ці норми було схвалено самою Росією.
Про це повідомляє by24.
За прописанними у документі правилами, безмитний обіг продукції автопрому між членами ЄАЕС (Росією, Білоруссю, Казахстаном, Вірменією і Киргизстаном) вимагає локалізації не менше 50%, а зварювання та фарбування кузова повинні виконуватися на території включених в список країн.
Але кількість імпортних деталей перевищує всі норми, а в список потрапляє тільки продукція Кам.
Аз і білоруський МАЗ.
Пощастило тільки продукції з Казахстану, де локалізація виробництва більш масштабна.
дозвіл отримають деякі моделі Lada ("Азія-Авто"), Ssang Yong ("Сарыаркаавтопром"), продукція Hyundai.
Auto, Daewoo.
Kazakhstan, "Ліаз" і деякі моделі "ГАЗ" ("СемАЗ"), а також "КамАЗ-Інжиніринг".
Плюс найближчим часом почнуть складати електрокарів на білорусько-британському підприємстві "Юнісон".