Світу показали перший електричний кросовер Mercedes-Benz EQC
Світу показали перший електричний кросовер Mercedes-Benz EQC

Світу показали перший електричний кросовер Mercedes-Benz EQC

Mercedes-Benz продемонстрував першу з десяти нових чистих електричних моделей, які повинні з'явитися до 2025 року.

Будучи ключовим конкурентом Jaguar I-Pace, Tesla Model X і Audi e-tron Quattro, новий п'ятимісний EQC SUV відправляється в серійне виробництво.

Mercedes-Benz EQC заснований на сильно модифікованій версії платформи GLC.

Стилістично він спирається на концепцію раннього покоління EQ, вперше показану в 2016 році.

Позашляховик має ту ж форму і п'ятидверне компонування, хоча і з зміненими деталями.

Електрокар досягає коефіцієнта опору менше 0,30.

Довжина машини досягає 4 761 мм, ширина 1884 мм і висота 1324 мм, це показує, що він на 105 мм довше і на 315 мм нижче, ніж GLC, з яким він розділив колісну базу в 2873 мм.

Всередині нова модель використовує оновлену версію кабіни GLC з підкресленими елементами, що нагадують про належність до електричного сегменту.

Тут присутній знайома нещодавно розроблена приладова панель з цифровим інструментом та інформаційно-розважальної панеллю, перероблені вентиляційні дефлектори і нове багатофункціональне рульове колесо з сенсорними планками в горизонтальних спицях.

Завдяки інший компонування двигунів позашляховик отримав додаткові 79 літрів в багажне відділення.

EQC живиться від нещодавно розробленої електричної трансмісії.

Спочатку представлена в концепції Generation EQ, вона складається з двох електродвигунів, один з яких включає передні колеса, а інший - задні колеса, разом вони роблять його повнопривідним.

Присутній і вибір режимів руху.

Разом вони видають потужність 402 л.

і 764 Нм крутного моменту, переміщаючи 2,4 тонний EQ C.

Для порівняння, Jaguar I-Pace потужністю 395 к.

важить 2130 кг.

Енергія, споживана двигунами, живиться від батареї потужністю 80 к.

Всі літієво-іонний пристрій важить 650 кг, або майже 27% від загальної маси EQ C.

Кожен з двигунів Mercedes-Benz EQC налаштований по-різному: один передній фронт налаштований на ефективність у діапазоні низьких і середніх навантажень, тоді як задня частина більш орієнтована на продуктивність.

У спортивному режимі электрокроссовер прискориться з 0 до 100 км/год в годину 5.1 сек.

Максимальна швидкість обмежена на позначці в 180 км/год.

У демонстрації своєї універсальності німецький автовиробник також заявляє про буксирування вантажопідйомністю 1800 кг і 515 кг.

Виробник заявляє, що позашляховик має запас ходу в 450 км по циклу NEDC.

У свою чергу той же I-Pace має батарею потужністю 90 к.

Вт і запас ходу в 540 км.

Стандартний зарядний пристрій на 7,4 к.

Вт включає зарядку через звичайну мережу або через високовольтні загальнодоступні зарядні станції.

При зарядці під високою напругою акумулятор EQC можна заряджати від 10 до 80 відсотків при напрузі до 110 к.

Вт близько 40 хвилин.

EQC буде випускатися на заводі Mercedes-Benz в Бремені на півночі Німеччини, так і на спільному підприємстві в Пекіні.

Компанія каже, що вони збудували понад 200 прототипів EQC в рамках програми тестування.

У компанії довго відкладали, але в результаті визначилися з датою презентації.

Источник материала
loader
loader