/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F42%2Fd2cdedd3bf3b40a9e6a63c7e8cf01756.jpg)
Пальта і куртки, які зігріють восени. 10 українських брендів
25 вересня, 2018, 18:49.
Олександра Агєєва.
.
Трендові кейпи від однойменного бренду Cape, джинсові куртки з хутром від Dasti та затишні пальта від сімейної фірми Vivalon.
Яким верхнім одягом грітимуть українські бренди у 2018-му.
Історія бренду KRISSTEL почалася в 2007 році.
Дизайнер Світлана Шелефіст вирішила заснувати український бренд, який буде виробляти якісний український жіночий одяг.
Одяг тут шиють на будь-який тип фігури.
Світлана особисто відбирає якісні тканини в Італії для кожної колекції.
В більшості моделей використовують натуральні тканини: шовк, вовну, льон та бавовну, а доповнюють одяг якісною фурнітурою європейських виробників.
Верхній одяг зимової колекції також доповнюємо аксесуарами ручної в’язки: теплі шапки, снуди та шарфи з 100% вовни.
У колекції Осінь/Зима цього сезону ціна пальт стартує від 4500 грн., а курток - від 2500 грн.
Vivalon - сімейний бренд, який заснувало у 2001 році подружжя Валерій та Лариса.
Згодом до команди Vivalon приєдналась донька Катерина.
У Vivalon немає керуючих та менеджерів, всю роботу від закупки тканин та фінансових підрахунків до поставки товарів у магазини та монтажу на виставках робить родина.
Пальта Vivalon шиють з натуральної вовни.
Тканини беруть у італійських стоках.
Всі речі шиють вручну наші дівчата-швачки.
Пальта для чоловіків коштують близько 3200 грн ,а жіночі 3300 - 4400 грн.
Ірина і Настя працювали у великій компанії, але з часом зрозуміли, що хочуть створити щось своє.
Дівчата любили моду, тому ідея власного бізнесу вигадлась швидко.
Чотири роки тому вони не могли знайти ідеальний верхній одяг.
Це надихнуло дівчат врешті красиве пальто.
Моделі пальт у Trempel універсальні і підходять як до вечірнього, так і до буденного образів.
Щоб пошити своє ідеальне пальто, дівчата купують тканини в Одесі.
Матеріали складаються з шерсті, кашеміру, віскози та невеликого примішку поліестеру.
Так речі будуть практичними і зберігатимуть гарний вигляд.
Ціни бренд намагається не змінювати, навіть якщо тканини дорожчають.
Тому осінні пальта коштують близько 3550 грн, зимові пальта і куртки будуть трішки дорожчими.
З минулорічної колекції можна знайти пальто за 2500 грн.
Manjul Team.
Історія бренду MANJULTEAM почалася взимку 2016 року в Одесі.
Відмінні риси їхнього одягу - це чіткість ліній, графічність і мінімалізм.
Стиль бренду - це змішаний футуризм і класична естетика.
Матеріали для верхнього одягу зазвичай бренд замовляє у італійських виробників, або ж у стоках від світових брендів.
Наприклад, в колекції AW-18 пальто класичного крою виконано з тканини бренду Proenza Schouler.
Розкрій здійснюється вручну, а сам пошив проходить на висококласному обладнанні.
Вартість пальт та курток коливається між 1800 - 5500 грн.
Must Have.
Бренду Must.
Have - 8 років.
Дві 23-річні подруги Анна і Анастасія вирішили заснувати власний бренд.
Дівчата поставили собі справжній виклик – випустити колекцію та відкрити магазин уже за місяць.
Згодом маленьке ательє Must.
Have перетворилося на потужний виробничий цех.
Одяг українського виробництва Must.
Have – це жіночність та лаконічність.
Тут багато уваги приділяють розробці авторських принтів.
Для пошиття верхнього одягу Must.
Have зазвичай обирає пальтові тканини, які замовляє в Турції та Італії.
У лінії верхнього одягу в Must.
Have представлені пальта, плащі та куртки різних моделей.
У середньому, ціни на верхній одяг варіюються від 2600 до 4000 грн.
Dolcedonna - друга лінія дизайнера Олени Голець, яка існує на українському ринку більше 20 років.
Це свіжа і демократична лінія одягу для жінок, які люблять моду і прагнуть виглядати елегантно.
Щорічно бренд представляє 4 сезонні колекції в різних стилістичних напрямках - британський, сафарі, рустик і спорт.
Всі блоки об'єднані в єдину концепцію і пов'язані стилістикою тканин, модними "вузлами" і оригінальною фурнітурою.
Бренд відбирає матеріали в Парижі на виставці Premiere Vision і CPD fabrics в Дюссельдорфі.
У Dolcedonna використовують тканини і фурнітуру від фабрик-постачальників, послугами яких користуються Miu Miu, Prada та Louis Vuitton.
Щодо цін, то куртки і пальта коштуватимуть від 1700 грн до 6000 грн.
Бренд booriva з’явився три роки тому.
Його створила дизайнерка Іванка Бурченя.
Вона зналаа, що вже з’явилося багато українських брендів, однак вірила, що і її не буде гіршим за інші.
Для свого верхнього одягу booriva використовує пальтові тканини, щоб у холодну погоду у ньому було теgkо.
Якщо це куртки або плащі, то використовують плащівку з просоченням, щоб не промокали і не продувалися.
Також до них додfють різні види утеплювачів: слімтекс або шерстипон.
Усі тканини бренд закуповує у Турції.
Пальта можна знайти за 2000-3000 грн., а куртки - від 1500 до 2300 грн.
Urban Streets.
Бренд Urban Streets - виробник жіночого одягу.
Тут акцент роблять на деталях, силуетах та кольорі.
Для виробництва Urban Streets віддають перевагу природнім матеріалам: у осінньо-зимових колекціях багато моделей з шерстю і кашеміром.
У бренда є не лише одяг, а й пальта.
На міжсезонний верхній одяг ціна стартує з 1500 грн., а вкорочений тренч обійдеться у 2500 грн.
Бренд Cape заснували 4 роки тому у Києві.
в Києві в 2014 році.
Марка була однією з перших, хто сконцентрував максимальну увагу кейпах.
Кейп - це вільне пальто.
Воно зазвичай має форму трапеції, і кроїться з урахуванням вигинів фігури.
У ньому є прорізи для рук, а застібується на шиї.
Свій перший кейп бренд створив у жовтні 2014 року.
Далі вони почали шити і інші види верхнього одягу - куртки та пальта.
Ціновий діапазон на усе - від 1500 до 4000 грн.
Бренд Dasti створює одяг за індивідуальними ескізами молодого українського дизайнера і модельєра Ксенії Атанова.
Бренд створює одяг, але основний напрямок - це куртки, пальта та парки.
На осінь тут пошили джинсовs курткb зі штучним хутром і шерстяні пальта, а також теплі парки.
Ціни на верхній одяг коливаються від 2000 грн до 4000 грн.

