Від початку 2019 року у Китаї набувають чинності норми, за якими у всіх автокомпаній значна частина виробництва повинна бути спрямована на створення електромобілів чи гібридів.
Нові стандарти стосуються як вітчизняних брендів, так і зарубіжних, пише Bloomberg.
При цьому йдеться не лише про виробництво автомобілів з зеленим паливом, але і про імпорт до Китаю.
Яка саме частина машин повинна бути з електричним приводом буде обчислюватися за допомогою складних урядових формул.
Спочатку буде призначена якийсь базовий і посильний для більшості коефіцієнт, але він буде стрімко рости.
Автокомпанії, які не зможуть виробляти необхідну кількість автомобілів на електриці, будуть обкладатися жорсткими санкціями.
Як вихід їм пропонують кооприроваться з більш прогресивными концернами.
Такою мірою у Китаї, на найбільшому ринку автомобілів в світі, розраховують знизити вплив викидів на навколишнє середовище.
Крім того, так розраховують знизити залежати від нафтових гігантів.
Відомо, що до 2025 року в Китаї планують, що 20% усіх вироблених, ввезених до країни автомобілів будуть гібридами або повністю акумуляторними.
Компанія скоротить виробництво моделі Passat.