Facebook запроваджує обмеження на передвиборну рекламу кандидатів у президенти України
Facebook запроваджує обмеження на передвиборну рекламу кандидатів у президенти України

Facebook запроваджує обмеження на передвиборну рекламу кандидатів у президенти України

12:45, 16 січня 2019.

Вибори 2019.

41.

Соціальна мережа посилює правила розміщення політичної реклами, щоб уникнути поширення фейкових новин.

Адміністрація соцмережі перевірятиме особу та місцезнаходження покупців політичної реклами \ fotokanal.

Американська соціальна мережа Facebook розширить деякі зі своїх правил політичної реклами та інструментів для обмеження виборчого втручання в Індії, Нігерії, Україні і Євросоюзі в найближчі кілька місяців.

"Будучи найбільшим соціальним медіа-сервісом майже в кожній великій країні, Facebook з 2016 року став для політиків і їхніх супротивників засобом поширення фейковий новини та іншої пропаганди.

Купівля реклами на Facebook може розширити аудиторію для таких матеріалів, але в деяких випадках такий вплив може порушувати правила виборів і політику компанії", - йдеться в повідомленні.

Як зазначається, під тиском влади всього світу Facebook минулого року виступив з кількома ініціативами щодо посилення контролю над політичною рекламою.

Так, з 16 січня обмеження запроваджуються в Нігерії, де в лютому пройдуть вибори президента.

Зокрема, показувати передвиборну рекламу зможуть тільки ті рекламодавці, які перебувають у цій країні.

"Така сама політика в лютому набере чинності в Україні, де вибори відбудуться 31 березня", - наголошується в повідомленні.

В Індії, де навесні пройдуть парламентські вибори, Facebook розміщуватиме передвиборну рекламу в онлайн-бібліотеці з можливістю пошуку.

Індійський архів міститиме контактну інформацію для деяких покупців реклами або їхні офіційні нормативні сертифікати.

Імена тих, хто купує політичну рекламу в соцмережі, повинні будуть відповідати паспортним.

Євросоюз також отримає версію системи авторизації та прозорості напередодні парламентських виборів у травні.

Як повідомляв УНІАН, влітку 2018 року Міністерство інформаційної політики звернулося з листом до керівництва американської компанії Facebook з проханням заблокувати в соціальній мережі сторінки і групи, які займаються розпалюванням ненависті до української державності, а також поширенням фейкових новин і пропаганди Російської Федерації на території України.

#вибори#Facebook#реклама.

Источник материала
Поделиться сюжетом