Зіркове яйце: Що буде з Instagram
Зіркове яйце: Що буде з Instagram

Зіркове яйце: Що буде з Instagram

Фото звичайнісінького яйця з'явилося на сторінці world_record_egg 4 січня.

Автори посту закликали встановити світовий рекорд, поставивши фото максимальну кількість лайків.

На саму сторінку підписалися 6,8 млн користувачів, хоча фото яйця - дебютний і єдиний пост на ній.

Експерти прогнозують, що пост стане креативним початком рекламної кампанії певного бренду, або ж саму сторінку продадуть представникам бізнесу.

Адже акаунт з такою кількістю фолоуерів може розраховувати на десятки тисяч доларів за один пост, якщо ж буде йтися про серію публікацій, сума стає значно більшою, пише Recode .

"Думаю, (вони можуть продавати рекламу) за мільйон доларів", - каже Сін Спілберг з Points North Group.

Таким чином рішення відкинути усі правила може виявитися для автора посту по-справжньому золотим.

А у Stories сторінки з'явився прогнозований тізер.

"На цьому історія не закінчується, ми лише почали", - написали автори.

А згодом зазначили, що мерч на яйцеву тематику можна чекати вже незабаром.

Втім, щодо мільярдних перспектив акаунту, деякі експерти піддають їх сумніву.

Мовляв, доки автор залишається анонімним, про серйозну монетизацію йтися не може.

Таким чином, пост з яйцем - не комерційний хід, а радше соціальна акція.

АЛЬТЕРНАТИВА ЗІРКАМ.

Тим часом не виключено, що пост - це креативний піар-хід.

Селебритіс вже всіляко намагаються підмазатися до хайпу.

Наприклад, на шоу Watch What Happens Live with Andy Cohen Хлое Кардашян пожартувала, що акаунт з яйцем скоро викупить Кріс Дженнер.

Деякі медійники впевнені, що сторінка від початку належить комусь з родини Кардашян, яка разом зібрала гігантську аудиторію у соцмережі.

Наразі ж галас навколо яйця виглядає справжньою революцію в соцмережі, адже решта постів з ТОП-10 на диво одноманітні за тематикою.

Зокрема, на позицію срібної призерки яйце посунуло пост Кайлі Дженнер, у якому зірка вперше показала новонароджену донечку.

Публікація набрала понад 18,5 млн лайків.

Друге фото моделі з малечею посідає п'яту позицію рейтингу, ще два знімки з донею - п'яту і десяту.

На третій позиції - останній пост репера XXXTentacion перед смертю.

На четвертому - пост Джастіна Бібера про заручини з Хейлі Болдуїн.

Шосту сходинку займає публікація Аріани Гранде з фото Мак Міллера після його смерті.

Сьоме - Кріштіану Роналду з родиною.

Також зірковий футболіст на восьмій, одинадцятій і дванадцятій сходинці.

На цьому тлі фото яйця видається своєрідним викликом концепції соцмережі, яка здебільшого фокусується на зірковому гламурі та його імітації.

Себто, демаршем користувачів, яким набридло копіювати дівчат родини Кардашян та мільйонерів, що хизуються численими атрибутами успіху на світлинах.

Демонстрація багатства та першості у соціальній ієрархії стає нудною - сукнями від Chanel, діамантами, яхтами і розкішними будинками вже не здивуєш.

Більшість користувачів хоч і позбавлені таких атрибутів, але за багато років ніби злилися із гламурним світом, розставивши свої мільйони лайків.

Злилися і занудьгували.

Так з'являється прагнення бачити щось інше - а значить і жити в більш вигадливій реальності.

І от "на арену" повертаються прості, за межею банальності, фотовисловлювання - як от яйце.

Источник материала
Поделиться сюжетом