"Одне з припущень, чому на українському відборі Євробачення перемогла MARUV - просто якісь плечі, які стоять за цією дівчинкою, запропонували каналу: "вона має виграти, а ми всі видатки беремо на себе".
Це міг бути її продюсер чи чоловік, але швидше за все це могли бути гроші ФСБ, яке давно шукає нагоди на культурному фронті Україну обісрати.
У Росії на дуже високому рівні діє пропагандистська школа ще з часів царської російської охранки.
Відповідно тут цілком могла бути така спецоперація, що виграє дівчинка, їде в Ізраїль на фінал.
І незалежно від того, що вона посіла, там Росія зверне увагу всіх, що наша співачка має концертний графік в Росії.
Дивіться, мовляв, кого ви відправили на конкурс.
Це мала бути іміджева атака на Україну, - припускає музичний критик Юрко Зелений.
Вас радує якість нинішньої української музики? Відбори до Євробачення останнім часом вражають розмаїттям.
Ми з моїм гуртом "Йорий Клоц" подавалися на Євробачення.
На жаль, досі цим простором заправляють неукраїноцентричні люди.
Насправді і склад журі, і учасники мали б бути іншими.
В україноцентричному просторі Данилко не може відбирати українські гурти.
Як і Женя Філатов, який українською взагалі не розмовляє.
Внесок Данилка, як і 95 кварталу – це продовження виховання раша-совка.
Женя Філатов у музичному плані прозахідно орієнтований.
Але це хлопець із Донецька.
Ця донецькість на жаль, в ньому сидить досі.Що таке донецькість, по-вашому?Це зверхнє ставлення до українського.
Для них "всьо, шо по-украінскі" – це лайно.
Тому для них українськість і далі лишається якоюсь периферійністю і відсталістю.
Яким чином Данилко і Філатов взагалі перебували в українському співочому просторі? Що ви знаєте про гурти? Що ви слухали, на чому ви росли? Я даю гарантію, що там повний нуль.
Вони взагалі цим ніколи не жили і не цікавилися.
Ви хотіли б бачити на сцені Євробачення від України MARUV?Цього року переможцю Євробачення телеканал не оплачував поїздку на фінал.
Це немалі гроші.
У попередній рік поїздка переможця фінансувалася державою.
Це факт, який виринув уже тоді, коли розгорнувся увесь цей скандал.
Одне з припущень, чому на відборі перемогла MARUV - просто якісь плечі, які стоять за цією дівчинкою, запропонували каналу: "вона має виграти, а ми всі видатки беремо на себе".
Це міг бути її продюсер чи чоловік, але швидше за все це могли бути гроші ФСБ, яке давно шукає нагоди на культурному фронті Україну обісрати.
У Росії на дуже високому рівні діє пропагандистська школа ще з часів царської російської охранки.
Відповідно тут цілком могла бути така спецоперація, що виграє дівчинка, їде в Ізраїль на фінал.
І незалежно від того, що вона посіла, там Росія зверне увагу всіх, що наша співачка має концертний графік в Росії.
Дивіться, мовляв, кого ви відправили на конкурс.
Це мала бути іміджева атака на Україну.
Війна ж гібридна, всюдисуща, ведеться в усіх напрямках, включаючи культурний.
Причому сама Анна Корсун могла не знати, що стане пішаком у цій ситуації.Судді відверто засудили KAZKA, мовляв вона погано співала.
Я послухав.
Не скажу, що там було щось провальне.
Але КАЗКУ зарубали, а МАРУВ тягнули.
Чому ж тоді KAZKA відмовилася їхати після MARUV? Це була солідарність?Яка там солідарність? Все дуже просто.
KAZKA в Росії хоч і не виступає, але в медіапросторі є – там їм іде нормальне роялті.
Продюсер КАЗКИ Юрій Нікітін це роялті забирає.
Думаю, відмова КАЗКИ поїхати на фінал була саме з цих причин, що Нікітін не хоче втратити російський ринок.
А який ще за 5 років наш гурт так потужно виринув у медіапросторі Кацапстану? Тільки КАЗКА, пісня "Плакала".
Яка українська музика може бути цікава Заходу?Більшість наших гуртів їм не цікава, бо на заході це все вже давно було.
Інша частина гуртів – незрозуміла.
Феномен Дахи Брахи в тому, що вона і зрозуміла і цікава, і не подібна ні на що інше.
Це фестивальний гурт.
Слухати її в записі важко.
Їх цікаво дивитися і бути присутнім.
Це хороша ознака.
Вона ціниться у світі.Світу цікавий український фольк, поданий у сучасному прочитанні.
Тут дно невичерпне.
Свого часу була мода на африканські ритми.
Турецькі, кельтські мотиви вже заїздили.
А наш глибинний слов'янський фольк у світі ще не дуже знаний.
Світу цікавий український фольк, поданий у сучасному прочитанні.
Тут дно невичерпне.
Свого часу була мода на африканські ритми.
Турецькі, кельтські мотиви вже заїздили.
А наш глибинний слов'янський фольк у світі ще не дуже знаний.
Погодитеся, що якість музики на Євробаченні – не показник, і що цей конкурс більше політичний?Євробачення завжди було заполітизованим і створеним для політичної мети.
В 1956 році було 5 країн-засновників.
Ідея цього шоу була така – це має бути телерозважалівка, яка культурно поєднуватиме різнобарвну Європу і зближуватиме країни одна з одною.
Хоча вважати Росію Європою – це себе не поважати.
Колись Європа закінчувалася по Дніпру.
Але Петро І різними хутрами, соболями і песцями давав хабарі в європейські географічні товариства для того, щоб вони почали позначати на своїх картах, що Європа іде до Уралу.
Любов і труд все перетруть, а хабарі тим паче.
Це спрацювало, і Європу розширили до Уралу.
Де закінчується Європа, легко виміряти по тому, де закінчуються кам'яні замки.
Бо замки будувалися за феодалізму і зароджували міську культуру, торгівлю, промисли.
Кам'яний замок – це не глиняна мазанка.
Це вже складна архітектура.
Тому там де закінчуються кам'яні замки, там проходить межа європейської цивілізації.
Тільки на Терпонільщині зосереджені біля 30-ти замків.
Престижність Євробачення роздула в Україні Руслана – бо це була частина її особистого бізнес-плану.
А успіх Джамали – це вже політична граЗ іншого боку, значення Євробачення в Україні занадто переоцінене.
В Польщі немає національного відбіркового конкурсу і такої істерики навколо цього конкурсу.
Там кого пошлють, той і їде.
Престижність Євробачення роздула в Україні Руслана – бо це була частина її особистого бізнес-плану.
А успіх Джамали – це вже політична гра.
Завжди домогосподарки люблять тих, кого б'ють.
Має бути особиста історія – на цьому всі мелодрами будуються.
Це відпрацьовані шоу-бізнесом найстандартніші ходи.
Неучасть України в цьогорічному Євробаченні зашкодить нашому іміджу?Імідж не постраждає ніяк.
У світі ніхто нами не переймається.
Тому що Україна, на жаль, інформаційно досі не грає по-крупному в світі.
Ми досі граємо не на випередження, а на виправлення і заперечення того фейку і брехні, яку поширює у світі Раша.
Як змінити ситуацію?Для того, щоб з України ішов вибух інформаційний, в нас має бути вибух підприємництва, вибух ринку і технологій.
У нас цього немає і близько.
Чим займається Міністерство інформації? Час-від-часу соціальний ролик якийсь запустить чи вірусне відео.
Насправді діяльність такого міністерства мала б бути гебельсівщиною зі знаком плюс.
Чим займається Міністерство інформації? Час-від-часу соціальний ролик якийсь запустить чи вірусне відео.
Насправді діяльність такого міністерства мала б бути гебельсівщиною зі знаком плюс.
Зараз радіостанції значно перебільшують квоти на українську музику.
Замість обумловлених 35 відсотків крутять 50 відсотків вітчизняного продукту.
Це в медіа-просторі, мабуть, єдине позитивне зрушення, яке в нас відбулося.
Тому що у телепросторі біда, у видавничій справі біда.
Паперові видання відмирають.
А на новинних сайтах часто український текст тупо перекладений з російської через гугл-транслейт.
Але квоти у сповісному просторі дозволили комусь дізнатися, що в нас взагалі такий масив української музики існує.З кінця 1980-х дуже багато хороших гуртів і задумів вмерло, бо люди не знаходили бізнесового розвитку своєї творчості.
Якщо є жінка, діти, кредити на хату, стархівка, то люди свою музичну кар'єру закривали.
Деякі виїжджали.
Очільник Мad Heads Вадим Красноокий уже в Канаді другий рік.
Україна – не так бідна країна, як розграбована.
У нас, для того, щоб просунутися на крок вперед, треба зробити титанічні зусилля.
Якщо такі самі зусилля докласти у Польщі, ти зробиш не крок, а цілий мах вперед.Інтерв'ю з Юрком Зеленим читайте у свіжому номері журналу Країна.
Російську журналістку Маргариту Бондар, яка працювала на пропагандистське видання "Украина.
ру", примусово "видворили" з території України..Експерти Міністерства культури дійшли висновку, що публікації Бондар розпалювали міжнаціональну та міжетнічну ворожнечу, а також дестабілізували суспільно-політичну ситуацію в Україні.