22 травня, 2019, 14:04.
.
Кабінет міністрів ухвалив ініційовані зміни до ліцензійних умов здійснення туроператорської діяльності.
Про це повідомляє РБК-Україна, посилаючись на текст проекту постанови.
Відповідно до документу, для отримання ліцензії туроператор має забезпечувати фінансову гарантію перед туристами.
Це може бути гарантія банку або іншої кредитної установи.
У разі здійснення виплати відшкодування туристам, туроператор повинен відновити суму фінансової гарантії наступного робочого дня.
У штаті туроператора повинно налічуватися не менш як 30% працівників, які мають стаж роботи у сфері туризму не менше трьох років або вищу освіту у сфері туризму.
Туроператор, що надає послугу, пов’язану з перевезенням туристів має за 8 та за 2 години до запланованого відправлення рейсу перевірити інформацію про час його відправлення.
У разі затримки рейсу на більш ніж 4 години, туроператор мусить розмістити інформацію про це на власному веб-сайті, а також проінформувати електронною поштою орган ліцензування - тобто, Міністерство економічного розвитку і торгівлі.
Також туроператор на власному веб-сайті зобов’язаний надавати інформацію про турагентів, з якими вони працюють - найменування фізичної чи юридичної особи, термін дії агентського договору, реквізити особи, що надала гарантію банку або іншої кредитної установи, а також інформацію про чинні договори на туристичне обслуговування, укладені безпосередньо туроператором або через турагентів із зазначенням країни тимчасового перебування.
Недотримання будь-якої з цих вимоги може тягнути за собою анулювання ліцензії туроператора.
Що зміниться в Україні після туристичного колапсу.
У липні 170 українських клієнтів Join UP! застрягли в аерпорту турецької Анталії.