Стати пілотом у підлітковому віці.
У Харкові кермувати літаками вчать хлопців і дівчат з 12-річного віку.
Ставлять на крило, тобто навчають, в Авіаційному навчальному кадетському центрі, який створив пілот Юрій Покусай.
Цей льотчик заснував у регіоні службу цивільної авіації.
Допомагає прикордонникам, рятувальникам та медикам.
Повітрям доправляє тяжких пацієнтів із віддалених куточків області.
Зараз його центр для дітей має ім’я Данила Дідіка – 15-річного активіста, що загинув під час маршу єдності у Харкові у лютому 2015 року.
Зняти чохол, перевірити рівень мастила та переконатись у справності літака.
Саме так розпочинається передполітна підготовка.
На місці другого пілота – 13 річний Артем Попов.
"Було дуже якось страшно і хвилювання і за себе, і за те, що не впораюсь", – каже кадет авіацентру.
Кадетський льотний центр заснував пілот Юрій Покусай.
Підготовкою майбутніх авіаторів займається 10 років.
"Професія пілота, це єдина професія де повинна зійтись на одній людині і природні якості і знання, і витримка, і вольові якісь якості, все має бути у майбутнього пілота", – переконує керівник авіаційного навчального центру.
Навчаються у кадетському центрі підлітки з 12 років.
Двічі на тиждень вивчать конструкцію двигуна літака, аеродинаміку та повітряну навігацію.
До польотів допускають дівчат і хлопців із високими балами.
"Нижче семи балів якщо отримуєш по будь-якому предмету, до польотів не допускаєшся поки не виправиш.
Це стимулює нас до гарного навчання", – зауважує кадет Кирило Тригуб.
Літають юні пілоти в супроводі досвідченого льотчика.
З кадетами займаються 4 досвідчених пілотів.
Навчання розплановані на 5 курсів і проводяться для груп до півтора десятка учнів.
Навчання кадетів у центрі називають допомогою Повітряним силам.
Адже їхні випускники здебільшого стають курсантами авіаційних вишів.
Оксана Нечепоренко, В'ячеслав Кузьменко, Харків, "5 канал".