Це показало опитування, проведене компаніями Survey.
Monkey і Common Sense Media, серед тисячі тінейджерів.
Близько 75% респондентів від 13 до 17 років визнають, що важливо бути в курсі світових подій, але більша частина з них дізнаються новини з ютуба і соцмереж.
60% довіряють знаменитостям і блогерам, як джерелу новин.
Ще 40% зазначили, що блогери "в цілому передають факти об'єктивно".
Молодь переважно дізнається новини з соцмереж.
Експерти відзначають, що на ютубі та інших платформах з призначеним для користувача контентом процвітають фейк-ньюс і теорії змови, і підлітки схильні до маніпуляцій.
В одному з попередніх досліджень підлітки швидше, ніж старше покоління розпізнали фальшиві новини.
За час експерименту фейки опублікували 11% користувачів старше 65 років – і лише 3% респондентів від 18 до 29 років.