04:15, 20 серпня 2019.
Наука та IT.
Twitter дає 30 днів на те, щоб державні медіа прибрали свою рекламу з соціальної мережі.
Соціальна мережа Twitter вирішила змінити свою рекламну політику.
Компанія заборонила рекламу від новинних медіакомпаній, підконтрольних державам, мотивуючи своє рішення бажанням «зберегти і захистити відкритий і здоровий діалог» у мережі.
«Ця політика (заборони реклами — ред.) буде застосована до новинних медійним компаніям, які фінансово або редакційно контролюються державою», — йдеться в опублікованому повідомленні компанії, пише Громадське.
Список державних медіа будуть створюватися на основі досліджень окремих громадських організацій (наприклад, «Репортери без кордонів», або ЮНЕСКО) і думок «відомих академічних або громадських лідерів у цій області».
Twitter дає 30 днів на те, щоб державні медіа прибрали свою рекламу з соціальної мережі.
Які конкретно ЗМІ і з яких країн вже потрапили у чорний список мережі, у компанії не уточнили.
Водночас, в іншій своїй публікації адміністрація Twitter оголосилапро розкриття скоординованої інформаційної кампанії, спрямованої на «підрив легітимності» протестного руху в Гонконзі.
Як вважають у керівництві соцмережі, кампанією керувала влада материкового Китаю.
Twitter заблокований на материковому Китаї, але, як зазначає керівництво соцмережі, записи робилися або через VPN, або з використанням спеціальних внутрішньокитайських IP-адрес, які дозволяють заходити у соцмережу без обмежень.
За підсумками розслідування заблоковані 936 акаунтів, імовірно пов'язаних із кампанією по дискредитації протестного руху в Гонконзі.
Промо-пости спрямовані на іноземних читачів, щоб змінити їхню думку про ситуацію в Особливому адміністративному районі, де вже 11 тижнів вирують акції протесту проти дій уряду.
#Twitter.