Twitter заборонив рекламу для державних ЗМІ

main image main image

Twitter заборонив рекламу для державних ЗМІ

Наука та IT.

Twitter дає 30 днів на те, щоб державні медіа прибрали свою рекламу з соціальної мережі.

Соціальна мережа Twitter вирішила змінити свою рекламну політику.

Компанія заборонила рекламу від новинних медіакомпаній, підконтрольних державам, мотивуючи своє рішення бажанням «зберегти і захистити відкритий і здоровий діалог» у мережі.

«Ця політика (заборони реклами — ред.) буде застосована до новинних медійним компаніям, які фінансово або редакційно контролюються державою», — йдеться в опублікованому повідомленні компанії, пише Громадське.

Список державних медіа будуть створюватися на основі досліджень окремих громадських організацій (наприклад, «Репортери без кордонів», або ЮНЕСКО) і думок «відомих академічних або громадських лідерів у цій області».

Twitter дає 30 днів на те, щоб державні медіа прибрали свою рекламу з соціальної мережі.

Які конкретно ЗМІ і з яких країн вже потрапили у чорний список мережі, у компанії не уточнили.

Водночас, в іншій своїй публікації адміністрація Twitter оголосилапро розкриття скоординованої інформаційної кампанії, спрямованої на «підрив легітимності» протестного руху в Гонконзі.

Як вважають у керівництві соцмережі, кампанією керувала влада материкового Китаю.

Twitter заблокований на материковому Китаї, але, як зазначає керівництво соцмережі, записи робилися або через VPN, або з використанням спеціальних внутрішньокитайських IP-адрес, які дозволяють заходити у соцмережу без обмежень.

За підсумками розслідування заблоковані 936 акаунтів, імовірно пов'язаних із кампанією по дискредитації протестного руху в Гонконзі.

Промо-пости спрямовані на іноземних читачів, щоб змінити їхню думку про ситуацію в Особливому адміністративному районі, де вже 11 тижнів вирують акції протесту проти дій уряду.

Фото и видео