Amazon змінює пошук для просування прибутковіших товарів - WSJ

main image main image

Amazon змінює пошук для просування прибутковіших товарів - WSJ

Зв'язок.

Компанія вже спростувала звинувачення, заявивши, що не змінювала критерії пошуку для підвищення доходу.

За даними видання The Wall Street Journal, минулого року ритейлер Amazon почав вносити зміни до пошуку, щоб розставити пріоритети над релевантністю в пошуковій видачі.

Це призвело до збільшення кількості "потрібних" продуктів Amazon в результатах пошуку.

Про це повідомляє портал ITC.ua.

"Amazon є компанією, що володіє торговим майданчиком, що перебуває під пильною увагою антимонопольних органів.

Щоб уникнути можливих розслідувань, ритейлер не займається просуванням товарів безпосередньо.

Замість цього компанія використовує інші чинники, які може враховувати її пошукова система, що зрештою призводить до високого ранжування в пошуковій видачі прибутковіших продуктів", - йдеться в повідомленні.

Amazon вже спростувала звинувачення, заявивши, що не змінювала критерії пошуку для підвищення доходу.

В компанії зазначили, що перевіряють "низку показників" при тестуванні нових функцій, "включаючи довгострокову рентабельність, щоб побачити, як ці нові функції впливають на якість обслуговування клієнтів і бізнес загалом", але не приймають рішення, засновані на цій метриці.

У той час як в Amazon є власні пристрої, такі як Kindle та Echo, в останні кілька років компанія також розширює портфель продукції з допомогою пропозицій приватних компаній.

Їх десятки, але обсяги їх продажів ніколи не виходили за рамки основних товарів.

Зміна алгоритмів пошуку в користь продуктів Amazon може допомогти збільшити продажі цих товарів.

Як повідомляє WSJ, більшість кліків на Amazon надходять з перших позицій на першій сторінці результатів пошуку.

Фото и видео