Про це пише infagro.
Відзначається, що за п’ять років український ринок сиру кардинально змінився.
На відміну від періоду 2014-2016 років, останнім часом відзначається певна стабілізація.
Оператори змогли оцінити свої можливості, вибудувати певні стратегії.
Хтось не зумів подолати виниклі проблеми і перекваліфікуватися на інші молокопродукти, хтось в силу певних причин масштабно пішов в сирні продукти, хтось постарався освоїти внутрішній ринок справжнього сиру.
«З’явилася велика надія на поступове відновлення добробуту українців і, як наслідок, зростання споживання сирів в країні.
Проте альтернативні зовнішні ринки збуту не знайдено і навряд чи ситуація позитивно зміниться найближчим часом», — говорять екперти.
Та зазначають, що українські сировари зараз повинні орієнтуватися, перш за все, на внутрішній ринок.
«Він, на жаль, “не гумовий”, і в умовах перспективи лише незначного збільшення споживання сирів нарощувати продажі можна тільки за рахунок частки конкурентів.
Загалом, в умовах, що склалися, у всіх починаннях сироварам потрібно намагатися бути на крок попереду конкурентів, бо вже в наступному році не всі нинішні оператори залишаться на ринку», — підсумовують фахівці.