16:03, 18 вересня 2019.
Транспорт.
Її планують встановлювати між передніми кріслами.
Ейрбег на 500 грамів легший за пропозиції конкурентів / фото Hyundai.
Hyundai Motor Group розробила новий тип подушки безпеки.
Ейрбег розкривається між водієм і пасажиром переднього ряду, запобігаючи можливим травмам голови.
Центральна бічна подушка безпеки монтується збоку водійського крісла і спрацьовує як звичайна — під час виявлення удару.
Для її виготовлення використовується нова запатентована технологія, яка дозволяє зберегти достатній рівень міцності, одночасно зменшивши розміри і масу, пише motor.
Ейрбег на 500 грамів легший і значно компактніший за пропозиції конкурентів, що дає дизайнерам більше свободи під час проектування форми сидінь.
Установка таких подушок допоможе Hyundai показати хороший результат у новій серії тестів Euro NCAP, частиною яких, починаючи з 2020 року стане оцінка безпеки автомобіля під час бічного удару.
З їх допомогою можна домогтися 80-відсоткового зниження ймовірності травм голови — за статистикою, частка вторинних пошкоджень, викликаних зіткненням водія і пасажира, становить 45 відсотків (дані Асоціація європейських автовиробників).
фото Hyundai.
фото Hyundai.
Раніше компанія ZF продемонструвала експериментальну систему зовнішніх подушок безпеки.
Ейрбеги надуватися безпосередньо перед боковим ударом: керуючий модуль зчитує інформацію з датчиків, лідарів і камер та приймає рішення про спрацьовування подушки за 150 мілісекунд.
#Hyundai.