/https%3A%2F%2Fstatic2.gazeta.ua%2Fimg2%2Fcache%2Fpreview%2F928%2F928310_w_800.jpg%3Fv%3D0)
Трудова книжка незабаром зникне: подробиці
У Кабміні запланували за 6-9 місяців перевести документи, які стосуються кадрових питань, в електронний формат."Починаємо поступово винищувати паперові процеси в держорганах.
За моєю оцінкою, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 мільйонів гривень щороку", - написав у Facebook міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.
За його словами, уряд запланував перевести в електронний вигляд подачу документів на прийом на роботу або на конкурси.
У цифру потрібно також перевести архів.
Закони, які зобов'язують зберігати паперові справи 75 років, мають залишитися в минулому столітті.
Блок-схеми, за якими документи "ходять" по кабінетах, спростимо і скоротимо в 3-4 рази", - наголосив він.
Треба зосередитися на створенні єдиного реєстру держслужбовців, додав Дубілет.
Владі доведеться змінити кілька законів і постанов, а також впровадити правильне ІТ з особливою увагою до кібербезпеки.
Дмитро Дубілет доручив припинити закупівлю урядом паперу для блокнотів.
За його словами, Кабмін у режимі нон-стоп займається виробництвом різних блокнотів.
Деякі з них - із золотим тисненням.
Зазвичай це марна трата грошей навіть для приватних компаній.
Треба припинити закупівлі чого-небудь, крім паперу А4 і А5.

