Настоянки і наливки: виробник кизилу розширює переробку
Настоянки і наливки: виробник кизилу розширює переробку

Настоянки і наливки: виробник кизилу розширює переробку

Про це йдеться в повідомленні компанії на сторінці в Facebook.

«16 вересня ми перейшли важливий бар'єр — отримали протокол випробування нашої кизиловий настоянки.

Результати здивували не лише нас, а й самих фахівців з агентства акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC.

Деякі показники на вміст токсичних елементів був нижче допустимої норми не в кількка відсотків, а в десятки разів», — йдеться в повідомленні.

Уточнюється, що компанія поки що виготовила експериментальну партію напою, яку презентує «друзям».

«У планах налагодження серійного виробництва і отримання ліцензії.

Раніше засновник компанії Сергій Ольшанський в інтерв'ю East.

Fruit заявляв, що планує випускати кизилові наливки і настоянки.

«Збір врожаю вже закінчено і ми можемо констатувати, що в цьому році він в 2 рази більше, ніж в минулому — зібрано близько 20 тонн кизилу.

Це тому, що наш молодий сад вступає в період плодоношення.

Сподіваємося, щорічно буде такий приріст», — розкав Ольшанський.

У цілому він вважає вирощування кизилу перспективним, хоча й визнає, що культура споживання ягоди дуже низька.

Famberry продає свіжу органічну ягоду із саду по 50 грн/кг.

Заморожену — 75 грн.

«Ми заморожуємо кизил, щоб потім протягом року на переробному підприємстві з нього робити варення, джеми, соуси.

Якщо знімуть мораторій на спирт, будемо робити навіть настоянки і наливки з кизилу», — додав Ольшанський.

Для довідки: Famberry — національний виробник продуктів на основі кизилу.

Основою продуктів є кизил, вирощений із застосуванням органічних методів землеробства.

З 2013 р.

— найбільший в Європі кизиловий сад площею 14 га, сертифікований Organic Standard.

Источник материала
Поделиться сюжетом