Стало відомо, які туристичні об’єкти найбільше шукають у Google

main image main image

Стало відомо, які туристичні об’єкти найбільше шукають у Google

Про це із посиланням на туристичний сервіс Globehunters повідомляє «Інтерфакс-Україна».

У топі опинилися три Діснейленди в каліфорнійському Анахаймі (в середньому 1,7 млн пошукових запитів щомісяця), Парижі (1,2 млн запитів) і у місті Орландо у Флориді (1,14 млн).

Далі в рейтингу розташувалися палац Тадж-Махал в Індії (1,06 млн пошукових запитів), стародавнє місто інків Мачу-Пікчу в Перу (1,05 млн) і Гранд-Каньйон в Арізоні (884 тис.).

На сьомому місці рейтингу опинилася найвища у світі вежа Бурдж-Халіфа в Дубаї, інформацію про яку шукали 859 тис.

людей щомісяця.

Трохи рідше туристи цікавилися Ейфелевою вежею в Парижі (793 тис.) і національним парком Єллоустон в штаті Вайомінг (761 тис.).

Далі в списку Ніагарський водоспад на кордоні штату Нью-Йорк і канадської провінції Онтаріо (719 тис.), собор Саграда Фамілія в іспанській Барселоні (680 тис.) і Статуя Свободи в США (658 тис.).

Завершили рейтинг «храм всіх богів» Пантеон в Римі (513 тис.

запитів), Собор Паризької Богоматері (496 тис.) і Букінгемський палац в Лондоні (494 тис.).