Літальний апарат з 14-ма електродвигунами підніметься в повітря до кінця 2020 року.
Головне завдання конструкторів – забезпечити його акумуляторами, достатніми для далеких перельотів.
Транспорт вважається одним з головних джерел парникових газів.
Розв’язанням цієї проблеми може стати відмова від двигунів на викопному паливі.
Однак прогрес в цьому напрямку залишається нерівномірним: якщо електромобілі вже стали звичним явищем, то електрична авіація все ще сприймається екзотично, передає Digital Trends.
Свій внесок в розробку електролітаків зробило NASA, показавши експериментальний літальний апарат Maxwell X-57.
Замість традиційних двигунів внутрішнього згоряння він забезпечений 14 електричними, які більш ефективні, не виробляють викидів вуглекислого газу і менше шумлять.
Живлення літака здійснюється від літій-іонних акумуляторів.
Нинішня версія Maxwell X-57 поки що не готова до комерційного використання, це ранній прототип.
Кінцева мета проекту – розробити технології, які зроблять авіаційну галузь більш екологічно чистою і ефективною.