Стало відомо, чому Україна дешево продає овочі та фрукти на експорт
Стало відомо, чому Україна дешево продає овочі та фрукти на експорт

Стало відомо, чому Україна дешево продає овочі та фрукти на експорт

«На сьогоднішній день більша частина учасників плодоовочевої галузі не в змозі реально оцінити своїх реальний ринкових позицій.

І така ситуації є цілком нормальною, адже це не так просто зробити, як здається на перший погляд.

В інших галузях, особливо в тих, що були тривалий час відірвані від світового ринку і залежали виключно від ринку РФ, проблеми абсолютно ідентичні», – пояснює свій допис у Facebook економіст інвестиційного департаменту ФАО Андрій Ярмак.

Після фото з 🍺 пивом, поговоримо про тверезу (виноград столовий) оцінку 🍓🍏🍇🥔 плодоовочевих реалій.

Абсолютна більшість...Опубліковано Andriy Yarmak Четвер, 21 листопада 2019 р.

«Звичайно, є й певні виключення з цього правила, але, за великим рахунком, найбільшою проблемою є надзвичайно маленький, абсолютно незначний розмір кожного з експортерів, хто пробує виходити на ринки.

Наші виробники поки що не навчилися домовлятися і працювати разом, а самостійно кожен з них, навіть найбільший виробник чи експортер, є занадто маленьким, щоб впливати будь на що», – пояснює експерт.

«Кооперація виробників може відбуватися в будь-якій юридичній формі, тим більше, поки що, Україна не знаходить сил змінити абсолютно імпотентне і застаріле кооперативне законодавство.

Але, звичайно, ідеальною юридично формою для кооперації міг би бути саме кооператив.

Я все ще сподіваюся, що надзвичайно прогресивний законопроект, розроблений за підтримки ФАО та ЄБРР, все-таки буде схвалено Верховною Радою.

Але, звичайно, найбільші зміни мають відбутися в головах людей, а не в законах.

Саме тому ми запускаємо процеси кооперації фермерів просто сьогодні і вже маємо перші успіхі в кооперації зерновиків та молочників.

І, думаю, зможемо отримати перші результати і в кооперації ягідників», – зазначає Андрій Ярмак.

Українська плодоовочева асоціація (УПОА) неодноразово говорила про те, що українські виробники овочів, фруктів, ягід та горіхів, поки що, майже зовсім не вкладаються у маркетинг своєї продукції.

Вони витрачають мільйони доларів на вирощування та зберігання, однак в подальшому практично нічого не роблять для того, щоб конвертувати свої витрати у гроші.

В результаті садівники, подекуди, не продають, а «здають», тобто просто віддають за безцінь свою продукцію, що неприпустимо, коли мова йде про продукцію з високою доданою вартістю.

Источник материала
loader
loader