У Канаді приватний гідролітак з повністю електричним приводом здійснив перший рейс
У Канаді приватний гідролітак з повністю електричним приводом здійснив перший рейс

У Канаді приватний гідролітак з повністю електричним приводом здійснив перший рейс

В канадській провінції Британська Колумбія здійснив політ перший в світі комерційний гідролітак з повністю електричним приводом.

Політ e.

Plane став результатом спільних зусиль Harbour Air, найбільшої у Північній Америці авіакомпанії з виробництва гідролітаків, а також magniX - революціонера у сфері електричної авіації, передає РІА.

Шестимісний пасажирський літак, оснащений електродвигуном короткий випробувальний політ вранці 10 грудня з річки Фрейзер у Річмонді до центру Ванкувера здійснив вранці 10 грудня.

Шестимісний літак DHC-2 de Havilland Beaver має двигун magni500 потужністю 750 кінських сил(560 к.

Magni500, який був представлений на Паризькому авіасалоні в червні 2019 року, являє собою електричну силову установку з високою щільністю потужності, яка забезпечує чистий і ефективний спосіб живлення літаків.

Літаком керував гендиректор і засновник Harbour Air Грег Макдугалл.

«З першим польотом повністю електричного комерційного літака, ми запустили електричну еру авіації, - сказав Рой Ганзарски, генеральний директор magniX.

- Ми доводимо, що недорогі, екологічно чисті, комерційні електричні авіаперельоти можуть стати реальністю у найближчому майбутньому».

Компанії незабаром почнуть процес сертифікації електричних двигунів для літаків.

Попри успішний рейс, головною проблемою галузі залишається дальність перельотів - e.

Plane може літати на відстань не більше ніж 160 км(100 миль) на літієвій батареї.

"Дальність польотів зараз не така, як нам би хотілося, але цього достатньо, щоб почати революцію", - впевнений виконавчий директор MagniX Рой Ганзарськи.

Источник материала
Поделиться сюжетом