Перший автомобіль компанії Byton, електричний позашляховик M-Byte, з'явиться в продажу в кінці 2020 року.
Салон автомобіля оснащений 48-дюймовим екраном уздовж всього лобового скла і сенсорними панелями на кермі.
За словами Деніеля Кірчерта, глави компанії, досі ніхто в індустрії такого не робив.
Крім того, у машини буде функція управління голосом і жестами.
Оновлюватися ПЗ буде, як і у Tesla, бездротовим шляхом.
Кірчер в інтерв'ю BI заявив, що електрокар Byton стане фундаментальним проривом.
Водночас компанія не згодна з поширеною думкою про те, що великий екран буде відволікати водія.
Особливості електромобіля від Byton.
У Byton вважають, що 48-дюймовий дисплей, розташований далеко від водійського місця, не завадить керувати машиною.
Людині за кермом буде зручно кидати швидкі погляди на покази приладів.
А розмір екрану зробить карти та інші програми більш зрозумілими.
Крім того, Кірчер сподівається уникнути помилок Tesla в області організації виробництва.
Для цього Byton співпрацює з великими німецькими автомобільними брендами: Audi, BMW і Mercedes-Benz.
А також не збирається надмірно налягати на автоматизацію складальних ліній, як зробив Ілон Маск в 2017 році, намагаючись прискорити випуск Model 3.
Електрокар M-Byte від Byton.
Правда, у компанії не буде і 10-15 років на досягненні прибутковості, які потрібні були Tesla.
Як заявив представник компанії, Byton доведеться досягти цієї точки не пізніше, ніж через два-три роки після старту продажів M-Byte.
Єдиний спосіб – продавати багато машин.
Тому модель буде коштувати близько 50 000 доларів.
Реліз M-Byte в Китаї запланований на цей рік, в Північній Америці і Європі автомобіль з'явиться в 2021 році.
За прогнозами Wood Mackenzie, головним виробником електромобілів через десять років стане Volkswagen.
Компанія отримає значну частку ринку – 27%.
Або більше – якщо VW зможе випустити електромобіль дешевше, ніж у Tesla.