Byton підготувала позашляховик "крутіший ніж Tesla, і без помилок Маска"
Byton підготувала позашляховик "крутіший ніж Tesla, і без помилок Маска"

Byton підготувала позашляховик "крутіший ніж Tesla, і без помилок Маска"

Перший автомобіль компанії Byton, електричний позашляховик M-Byte, з'явиться в продажу в кінці 2020 року.

Салон автомобіля оснащений 48-дюймовим екраном уздовж всього лобового скла і сенсорними панелями на кермі.

За словами Деніеля Кірчерта, глави компанії, досі ніхто в індустрії такого не робив.

Крім того, у машини буде функція управління голосом і жестами.

Оновлюватися ПЗ буде, як і у Tesla, бездротовим шляхом.

Кірчер в інтерв'ю BI заявив, що електрокар Byton стане фундаментальним проривом.

Водночас компанія не згодна з поширеною думкою про те, що великий екран буде відволікати водія.

Особливості електромобіля від Byton.

У Byton вважають, що 48-дюймовий дисплей, розташований далеко від водійського місця, не завадить керувати машиною.

Людині за кермом буде зручно кидати швидкі погляди на покази приладів.

А розмір екрану зробить карти та інші програми більш зрозумілими.

Крім того, Кірчер сподівається уникнути помилок Tesla в області організації виробництва.

Для цього Byton співпрацює з великими німецькими автомобільними брендами: Audi, BMW і Mercedes-Benz.

А також не збирається надмірно налягати на автоматизацію складальних ліній, як зробив Ілон Маск в 2017 році, намагаючись прискорити випуск Model 3.

Електрокар M-Byte від Byton.

Правда, у компанії не буде і 10-15 років на досягненні прибутковості, які потрібні були Tesla.

Як заявив представник компанії, Byton доведеться досягти цієї точки не пізніше, ніж через два-три роки після старту продажів M-Byte.

Єдиний спосіб – продавати багато машин.

Тому модель буде коштувати близько 50 000 доларів.

Реліз M-Byte в Китаї запланований на цей рік, в Північній Америці і Європі автомобіль з'явиться в 2021 році.

За прогнозами Wood Mackenzie, головним виробником електромобілів через десять років стане Volkswagen.

Компанія отримає значну частку ринку – 27%.

Або більше – якщо VW зможе випустити електромобіль дешевше, ніж у Tesla.

Источник материала
Поделиться сюжетом