У листопаді Піднебесна встановила 17 000 державних зарядок для електромобілів, що на 71% більше у порівнянні з листопадом 2018 року.
У грудні 2018 – жовтні 2019 року кількість державних станцій зарядки для електромобілів у Китаї зростала в середньому приблизно на 17 тис.
одиниць на місяць, передає renen.
У листопаді зарядні станції видали споживачам по всій країні 535 млн к.
Вт* год, що на 45 млн к.
Вт*год більше, ніж у попередньому місяці.
Головні споживачі - це електробуси і легкові електромобілі.
За перші одинадцять місяців 2019 року у КНР було встановлено 365 000 державних і приватних зарядних пристроїв, що на 29,5% більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.
Станом на кінець листопада кількість точок зарядки по всій країні склала 1,174 млн.
Згідно з даними, опублікованими китайським альянсом зі сприяння розвитку інфраструктури зарядки електромобілів, число державних зарядних станцій станом на листопад 2019 року склало 496 000 одиниць, з яких 289 000 були станціями зарядки змінного струму, 206 000 постійного струму, а 488 пропонували обидва варіанти.
Державна інфраструктура зарядки залишається високо концентрованою.
На міста Пекін і Шанхай і провінції Гуандун, Цзянсу, Шаньдун, Чжецзян, Аньхой, Хебей, Хубей і Фуцзянь припадало 74,0% всіх таких об'єктів.
Вісім найбільших операторів за кількістю зарядок для електромобілів займають 90% китайського ринку.
* Qingdao Teld New Energy - 144,000 станцій.
* Star Charge - 112,000 станцій.
* State Grid Corporation of China-88,000 станцій.
* Jiangsu Ykc New Energy Technology - 33,000 станцій.
* EV Power - 25,000 станцій.
* An.
Yo Charging - 18,000 станцій.
* Potevio-14,000 станцій.
* Shenzhen Car Energy Network - 12,000 станцій.
Станом на листопад 2019 року в Китаї працювало 306 станцій заміни батарей, 126 з яких розташовані у Пекіні.
Двома основними операторами станцій заміни батарей в Китаї є Aulton New Energy (183) і NIO (123).