Траса смерті: обурливі факти про "Тавриду" – головну дорогу Криму
Траса смерті: обурливі факти про "Тавриду" – головну дорогу Криму

Траса смерті: обурливі факти про "Тавриду" – головну дорогу Криму

Рух "Тавридою" дозволили у 2019 році, проте лише частково.

Генпідрядник пообіцяв Путіну, що вже у вересні 2020-го його відкриють повністю.

Моторошні ДТП на "Тавриді".

• У травні 2019 року поблизу села Муромське Білогірського району сталося серйозне ДТП.

Автомобіль Ford Fiesta вилетів на зустрічну смугу, де зіткнувся з вантажівкою Man.

Водій та пасажири легковика загинули на місці, серед них – 12-річна дитина.

Траса смерті: обурливі факти про "Тавриду" – головну дорогу Криму - Фото 1

Через зіткнення легковий автомобіль був вщент розтрощений.

• У липні 2019 року сталася аварія на 73-му кілометрі автодороги "Таврида", в районі селища Приморський – знову за участю вантажівки та легковика.

53 річна жінка-водій, а також двоє дітей отримали смертельні травми.

Ще одна дитина отримала травми.

Траса смерті: обурливі факти про "Тавриду" – головну дорогу Криму - Фото 2

Аварія.

• У жовтні 2019 року двоє людей загинули і ще п'ятеро постраждали в результаті зіткнення трьох автомобілів в Білогірському районі окупованого Криму.

Траса смерті: обурливі факти про "Тавриду" – головну дорогу Криму - Фото 3

Автоінспектори нарахували 14 найбільш небезпечних місць на трасі.

Одне з них – перехрестя на автодорозі Кіровське – Первомайське.

Водії скаржаться, що на автостраді мають бути естакади, а не світлофори.

Важливо! За 11 місяців на трасі "Таврида" загинули 40 людей, ще понад 200 – отримали травми.

Що робить трасу небезпечною.

Їхати "Тавридою" – це все одно, що їхати будівельним майданчиком.

Там встановлене обмеження швидкості у 60 кілометрів на годину.

Та водії часто нехтують ним і їдуть швидше.

В автоінспекції переконані: саме через це і стається більшість аварій.

Та водії називаються й інші причини небезпеки.

Блогери ж намагаються попередити інших про те, з чим зіткнулися.

Зокрема наголошують, що прочитати вказівники можливо лише зблизька – вони надто маленькі і стоять дуже близько до поворотів.

Блогер з Росії Євген Ісаков підкреслив, що розмітка, наприклад, зроблена вже під чотири смуги, та працюють з них лише дві.

Тобто обгін дозволений на поворотах, підйомах та спусках.

Сліпо довіряючи розмітці ви можете потрапити в дуже страшну ситуацію, коли виходите на обгін, а далі йде різкий поворот, з якого вискакує машина,.

– пояснив він.

Навіщо зроблена саме така розмітка, коли працюють тільки дві смуги, будівельники пояснити не змогли.

А водії нарікають і на те, що на трасі немає з'їздів для ремонту, відбійників, майже немає узбіч.

Блогери радять не їздити "Тавридою" вночі, бо зовсім немає освітлення.

Чоловік на "Тавриді" врятувався лише тому, що було куди з'їхати: дивіться відео.

Деякі громадські активісти вважають, що трасу відкрили надто рано.

Багато аварій стаються через будівельників та їхнє недбале ставлення до безпеки: на початку 2019 року водій загинув при зіткненні з дорожнім катком на ділянці, яка не була підсвічена належним чином.

Підконтрольний Росії "глава Криму" Сергій Аксьонов трасою задоволений, навіть тестував її зі склянкою води.

А от один з чоловіків, який працював на будівництві "Тавриди" сумнівається у якості траси.

Адже, за його словами, робили її лише на швидкість.

Повний випуск програми "Крим.

Реалії" дивіться сьогодні на 24 каналі о 19.00.

Не пропустіть!.

Теги по теме
Россия Новости Украины Крым ДТП Транспорт аннексия Крыма Украина – Россия
Источник материала
loader
loader