Серж Смолін представив колекцію Money для бренду IDoL
Серж Смолін представив колекцію Money для бренду IDoL

Серж Смолін представив колекцію Money для бренду IDoL

Український дизайнер чоловічого одягу та засновник бренду IDoL.

Серж Смолін представив нову колекцію FW '20-21 під час 46-го Ukrainian Fashion Week.

Колекція отримала назву "Money", як символ взаємин світових економік, у тому числі боротьби американської і китайської, повідомили організатори.

Лінійка дизайнера транслює те, як під впливом цих факторів виглядає сучасний споживач.

Моделі дефілювали в довгих вовняних пальто, легких пуховиках з курточного нейлону, що імітують чоловічі сорочки, жилетах, строгих костюмах і брюках, кардиганах, одягнутих поверх пальто."Всі чекали від мене костюмів, але їх у лінійці всього три.

І їх я вперше показав на жіночій фігурі, демонструючи те, що зараз вже жінки керують світом, а чоловіки стають більш слабкими.

У цьому сезоні я представив мобільність, трансформацію і зручність, які для мене вийшли на перший план.

Я взяв класичну сорочку, але подав її як пуховик, а в класичному пальто відрізав рукава і спинку, перетворивши їх на фартухи", розповів Серж Смолін.

Колекція підкреслена яскравими принтами S.

Payet, виконаними на білих футболках.

Всі look-и виконані в холодній гамі: чорно-білій із застосуванням хакі і деніму.

Серед матеріалів переважають щільна камвольна шерсть, курточний нейлон і легка болонья.

Доповнювали образи IDoL.

на подіумі моделі з нової лінійки New Balance і шкарпетки Feeelings, розроблені спеціально для показу в трьох варіаціях: з логотипом IDoL.

в поєднанні з класичними ромбами, з двоколірним орнаментом у яскравих відтінках, а також з незвичайними, креативними принтами.

Ukrainian Fashion Week відбувся в Києві 1−5 лютого з низкою оновлень, нових форматів та ключових тем.

Цього сезону акцентували увагу на роботах молодих дизайнерів.

Уперше за 46 сезонів UFW відкрив показ молодих дизайнерів - Fashion Accelerator Show.

Источник материала
loader
loader