"Чоловіки стають слабшими: Серж Смолін представив нову колекцію
"Чоловіки стають слабшими: Серж Смолін представив нову колекцію

"Чоловіки стають слабшими: Серж Смолін представив нову колекцію

Український дизайнер чоловічого одягу та засновник бренду IDoL.

Серж Смолін представив нову колекцію FW '20-21 під час 46-го Ukrainian Fashion Week.

Колекція отримала назву "Money", як символ взаємин світових економік, у тому числі боротьби американської і китайської, повідомили організатори.

Лінійка дизайнера транслює те, як під впливом цих факторів виглядає сучасний споживач.

Вони дефілювали в довгих вовняних пальто, легких пуховиках з курточного нейлону, що імітують чоловічі сорочки, жилетах, строгих костюмах і брюках, кардиганах, одягнутих поверх пальто."Всі чекали від мене костюмів, але їх у лінійці всього 3.

І їх я вперше показав на жіночій фігурі, демонструючи те, що зараз вже жінки керують світом, а чоловіки стають більш слабкими.

У цьому сезоні я представив мобільність, трансформацію і зручність, які для мене вийшли на перший план.

Я взяв класичну сорочку, але подав її як пуховик, а в класичному пальто відрізав рукава і спинку, перетворивши їх на фартухи",- розповів Серж Смолін.

Колекція підкреслена яскравими принтами, виконаними на білих футболках.

Всі look-и виконані в холодній гамі: чорно-білій із застосуванням хакі і деніму.

Серед матеріалів переважають щільна камвольна шерсть, курточний нейлон і легка болонья.

Ukrainian Fashion Week відбувся в Києві 1−5 лютого з низкою оновлень, нових форматів та ключових тем.

Цього сезону акцентували увагу на роботах молодих дизайнерів.

Уперше за 46 сезонів UFW відкрив показ молодих дизайнерів - Fashion Accelerator Show.

Источник материала
loader
loader