/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fcaa4af81310b94e299d21c8a64485a46.jpg)
Коли та в яких містах України відкриють нові станції метро
Лише у березні 2019 року в столиці України почалось будівництво двох станцій метро у бік Виноградаря – "Мостицької" і "Проспекту правди".
Однак, не обійшлося й без скандалів.
Зокрема, у Генпрокуратурі розслідують розкрадання коштів на будівництво київського метро.
Водночас в самому метрополітені обіцяють, що до кінця 2021 станції таки відкриють.
Що відомо про скандал із будівництвом метро на Виноградар?16 січня голова наглядової ради "Київметробуд" Олег Токарев заявив, що в бюджеті на будівництво недорахували півтора мільярда гривень для метро на Виноградар.
Водночас роботи зі зведення станцій "Мостицька" та "Проспект Правди" майже не просунулись.
А у зриві будівництва звинувачують директора "Київметробуду" Василя Кобіля.
Наприкінці минулого року через це його звільнили з посади.
"Всі можливі зусилля направлені на те, щоб відкрити в ті терміни, які встановлені договором.
Вартість цих двох станцій становить шість мільярдів гривень", – пояснила радниця начальника Київського метрополітену Наталія Макогон.
Будівництво станції метро "Мостицька" / Фото The Village.
Закінчити будівництво планують до 2021 року / Фото The Village.
Обіцянкам побудувати метро до Троєщини більше років, ніж незалежній Україні.
На нього у міської влади поки немає ані грошей, а треба приблизно два мільярди доларів, ані кінцевого проєкту.
"Давайте оптимістично порахуємо – 1 рік йде на будівництво станції.
Нам потрібно побудувати 15 станцій на Троєщину – це 15 років.
Сьогодні 2020 рік, це означає що метро на Троєщину з'явиться у 2035 році, якщо сьогодні почати фінансувати і будувати", – розповів транспортний інженер Віктор Петрук.
Харківський метрополітен має три лінії.
Востаннє станції тут відкривали ще за радянських часів.
Місцева влада обіцяє побудувати дві зупинки – "Державінську" і "Одеську".
Щоправда, на місці станцій нині стоять будинки, які треба буде демонтувати.
У Харкові зносять будинки під майбутні станції метро.
"Нам вдалося 90% власників впевнити в тому, що треба це продати в добровільному порядку.
Ми дійшли згоди та викупили ці об'єкти", – зазначив заступник міського голови Харкова Олег Дробот.
320 мільйонів євро на будівництво дали європейські кредитори.
Відкрити нові зупинки місцева влада обіцяє вже за 4 роки.
Найкоротше метро нині у Дніпрі – всього шість зупинок.
Три нові станції будує турецька компанія, їхня вартість становить 224 мільйони євро.
Фінансування метрополітену здійснюється за кредитні гроші, які видали два банки – ЄБРР і ЄІБ.
Терміни закінчення будівництва метрополітену середина 2023 року,.
– пояснив заступник міського голови Дніпра Михайло Лисенко.
У метро як виду громадського транспорту дуже багато переваг.
Воно розвантажує місто, там не буває заторів.
Однак, як зазначають всі експерти, аби воно було ефективним, в містах слід розвивати і наземний транспорт.

