Blablacar продаватиме квитки на автобуси
Blablacar продаватиме квитки на автобуси

Blablacar продаватиме квитки на автобуси

Blablacar продаватиме квитки на автобуси - Фото 1

Українська платформа карпулінгового сервісу Bla.

Car запустила функцію купівлі квитків на автобуси, яку забезпечує автобусний перевізник Busfor.

Про це повідомляє прес-служба Bla.

Car, передає Інтерфакс-Україна.

Як зазначається, на тестовому етапі автобусні поїздки з'являться у невеликої кількості користувачів платформи, а потім будуть доступні для всіх користувачів.

Пасажири зможуть прямо на Bla.

Car купувати квитки на автобус у тисяч регулярних перевізників у всій Україні завдяки технологіям Busfor.

"Купуючи автобусні квитки онлайн, користувачі Bla.

Car отримають додаткові переваги.

Наприклад, зможуть заздалегідь обирати посадкові місця в автобусі онлайн і купувати квитки.

Більше не потрібно зайвий раз приїжджати до каси автовокзалу.

Надійність купівлі квитка забезпечується за рахунок прямого підключення Bla.

Car до системи продажів автобусних квитків Busfor", - йдеться в прес-релізі.

При цьому, як зазначають у "Bla.

Car Україна", для класичних поїздок з попутниками все залишається, як і раніше.

Очікується, що інтеграція транспортних рішень (карпулінгу та автобусів) приверне на платформу більше користувачів.

"Автобусні перевезення - один із найдоступніших і гнучких видів транспорту в Україні.

Однак галузь та її основні гравці - перевізники та автобусні станції - потребують збільшення пасажиропотоку, насамперед за рахунок залучення молодої та активної аудиторії.

Доступ до багатомільйонної активної клієнтської бази Bla.

Car, яка часто мандрує, зміг би стимулювати ще динамічніший розвиток онлайн-продажів автобусних квитків", - заявляє гендиректор Busfor в Україні Олександр Павлович.

Car і Busfor оголосили про об'єднання зусиль для розвитку єдиного маркетплейсу для автодорожніх поїздок у вересні 2019 року.

Завершення угоди відбулося наприкінці листопада 2019 роки після її схвалення державними регуляторами.

Car - найбільший у світі карпулінговий сервіс: сайт і мобільний додаток.

Компанію було засновано у 2006 році у Франції.

Наразі співтовариство її попутників перевищує 87 млн осіб у 22 країнах.

Понад 25 млн осіб здійснює поїздки за допомогою сервісу щоквартально.

Інвестиційна оцінка компанії - $1,6 млрд.

Busfor - технологічна платформа для ринку автобусних перевезень, що є лідером в області продажу онлайн-квитків на автобуси в Україні та країнах Центральної і Східної Європи.

Теги по теме
авто
Источник материала
loader
loader