У Києва просять 700 мільйонів за цех "Більшовика", який треба знести для добудови Шулявського мосту
У Києва просять 700 мільйонів за цех "Більшовика", який треба знести для добудови Шулявського мосту

У Києва просять 700 мільйонів за цех "Більшовика", який треба знести для добудови Шулявського мосту

У Києва просять 700 мільйонів за цех "Більшовика", який треба знести для добудови Шулявського мосту - Фото 1

Фонд держмайна оцінює вартість п’ятого цеху Першого київського машинобудівного заводу у майже 700 мільйонів гривень.

Київська міська державна адміністрація повинна викупити цю нерухомість, щоб добудувати Шулявський шляхопровід.

Про це заявив перший заступник Київського міського голови Микола Поворозник в інтерв’ю Економічній правді.

"Розвалити аварійну будівлю (заводський цех.

— ЕП), зробити там благоустрій, побудувати один заїзд — це робиться достатньо швидко.

Це якщо нам вдасться домовитися з Фондом державного майна щодо п'ятого цеху заводу "Більшовик", – заявив Поворозник.

За його словами, Фонд держмайна просить за цех майже 700 мільйонів гривень.

"На нашу думку, це дуже завищена цифра.

Ми не хочемо нічого задарма, і в той же час не хочемо ні за що переплачувати.

Технічний стан і вартість будівлі має оцінити експерт", – сказав Поворозник.

"Ми бачимо спробу оцінити цей об'єкт захмарними цифрами з урахуванням укладених орендних договорів з компаніями, що торгують в цеху секонд-хендом.

Тобто з урахуванням потенційно недоотриманого прибутку від оренди майна", – додав він.

Водночас Поворозник запевнив, що в кошторисну вартість розв’язки ця сума не входить.

"Київська міська рада вже вирішила викупити це приміщення для громадських потреб за реальну ціну.

Майже 700 млн — завищена сума, враховуючи, що земля під об'єктом належить громаді", – заявив перший заступник голови КМДА.

"Передостанні перемовини давали оптимізм.

Останні розмови — надія є, але вона стає трошечки туманною.

За такі цифри купувати приміщення цеху, що розвалюється, для мене абсурдно.

Але ми в процесі переговорів", – запевнив чиновник.

Також Поворозник розповів про готовність метро на Виноградар, зростання вартості реконструкції Шулявського шляхопроводу, метро на Троєщину та можливість запуску трамтрейну.

Детальніше читайте в інтерв’ю: Перший заступник Кличка: Про Шулявку, метро на Виноградар та Подільський міст.

Теги по теме
Киев Строительство КГГА
Источник материала
loader
loader