Європейська версія електричного кросовера Ford Mustang Mach-E отримає низку відмінностей від автомобіля, який виходить на американський ринок.
Про це повідомляє пресслужба Ford.
Зокрема, кросовер Mustang з'явиться з власними налаштуваннями підвіски і рульового управління, а також із зміненими калібруваннями систем повного приводу і курсової стійкості.
За попередніми даними, в Європі Mach-E також отримає і дрібні зовнішні відмінності.
За заявами Ford, такі доробки вноситися з урахуванням порад інженерів європейського підрозділу, які быльш обізнані з потребами локального ринку.
При цьому точно не відомо, чи отримає американський електрокар для "Старого світу", якісь відмінності у характеристиках.
Варто зазначити, що більшість замовлень Mach-E припадають на версію з збільшеним запасом ходу і більш ємною батареєю на 98,8 к.
Вт-год – вона забезпечить можливість проїхати без підзарядки до 600 км, тоді як стандартна модифікація має батарею на 75,7 к.
Вт-год і наділена запасом ходу у 450 км.
Залежно від кількості та типу електродвигунів силова установка Mustang Mach-E у Європі зможе видавати 258, 285 або 338 к.
с., а на набір першої "сотні" найшвидші кросовери витратять менше 7 секунд.
Поставки покупцям компанія Ford почне в четвертому кварталі 2020 року.
Раніше згадувалося, що прибуток Ford катастрофічно впала 2019 року.
Чистий дохід знизився в 78 разів.